به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسئولان ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد با جانبازان بیمارستان سلمان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۷۴۵۹۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

به گزارش بسيج با حضور حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، مهرداد کرمی دادستان مرکز استان و معاونان دستگاه قضایی از جانبازان بیمارستان سلمان یاسوج عیادت شد.

در این دیدار صمیمانه که منوچهر هرمزپور رئیس بیمارستان سلمان و سید مصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مسئولان را همراهی می‌کردند، مسئولان قضایی کهگیلویه و بویراحمد ضمن دیدار با جانبازان، مشکلات آن‌ها را نیز مورد بررسی قرار دادند.

در این دیدار یکی از جانبازان به نیابت از سایرین از مسئولان قضایی استان خواست تا عدالت اسلامی را با قدرت در احکام خود لحاظ کرده و برای اجرای امنیت در استان تلاش کنند.

این جانباز جنگ تحمیلی با درخواست از رئیس‌کل دادگستری استان برای مقابله جدی با برخی پدیده‌های اجتماعی گفت: باید جلوی طلاق‌های توافقی در استان گرفته شود.

حجت‌الاسلام مزارعی در این دیدار قول داد تا منویات مقام معظم رهبری به کار گرفته شود و قول مساعد داد تا برای اجرای امنیت در استان تلاش دو چندانی به همراه سایر همکاران خود داشته باشد.

دادستان کهگیلویه و بویراحمد در کنار جانبازان

کرمی دادستان مرکز استان نیز با قدردانی از رشادت‌های جانبازان، یکی از رسالت‌های مسئولان در حوزه‌های مختلف از جمله دستگاه قضایی را شنیدن و به کار بستن پیشنهادات ایثارگران دانست و گفت: بی‌شک استفاده از خرد جمعی ایثارگران کمک بزرگی برای ارتقای کیفیت در دستگاه‌های مختلف اداری و قضایی خواهد بود.

در این دیدار مسئولان قضایی استان با اهدای شاخه گل به جانبازان از رشادت‌ها و ایثارگری آن‌ها قدردانی کردند و همچنین با حضور در کارگاه هنری، از دست ساخته‌های جانبازان این هنرمندان همیشه جاوید بازدید کردند.

ارسال نظرات