خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه، حفا و ایثارگران بسیج بجنورد با خانواده شهیدان نظم بجنوردی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۵۷۶۱۴۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج؛در راستای برنامه های هفته دفاع مقدس سرهنگ عباس نیکبخت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنوردبه همراه حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسئول حفا ناحیه مقاومت بسیج بجنوردوایثارگران ناحیه با خانواده محترم شهیدان سیدمجتبی وسیدمرتضی نظم بجنوردی دیدار به عمل آوردند.

سرهنگ عباس نیکبخت؛در این دیدار با بیان اینکه، یقینا شهدا برای اسلام و انقلاب فداکاری کردند اظهار داشت: امنیت و آسایشی که امروز در آن زندگی می‌کنیم عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست.

وی درادامه افزود: وظیفه همه ماست که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر شهدا گام برداریم و  امانتدار خوبی باشیم و بار امانتی که به دوش ما گذاشتند به صاحب اصلی آن برسانیم.

فرمانده بسیج بجنورد با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا کمتر از دیدار و زیارت شهید نیست و من و همکاران باید افتخار کنیم که خادم خانواده شهدا باشیم، ابراز نمود: حفظ یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی خود نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، لذا باید در این زمینه تلاش فراوانی صورت گیرد.

وهمچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه نیز در این دیدار اظهار داشت: امروز پرداختن به شهدا، پرداختن به اصل دین و اسلام است، هر چه بیشتر این برنامه ها ترویج شود، اسلام ترویج شده است.

حجت الاسلام محمدی افزود: شهدا متعلق به فرد، گروه ،حزب و جناحی نیستند، همانگونه که اسلام متعلق به یک قوم و گروه نیست.

وی با بیان اینکه تکریم شهدا، تکریم خودمان است، اظهار داشت: پذیرای شهدا خود خداوند است و برگزاری چنین برنامه هایی در راستای زدوده شدن زنگارها از قلب و جان ماست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها