امام جمعه بیله سوار:

نمایندگان مجلس در عزل و نصب های مدیران دخالت نکنند

امام جمعه بیله سوار با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نباید درعزل و نصب های مدیران، نقش نداشته باشند گفت: باید اختیارات نمایندگان مجلس کم شود.
کد خبر: ۸۵۷۸۸۰۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام کریم قیاسی، امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بیله سواربا بیان اینکه باید اختیارات نماینده مجلس کم شود، افزود: نمایندگان مجلس نباید در عزل و نصب های مدیران نقش داشته باشند و تنها به فکر قانون گذاری باشند.

امام جمعه بیله سوار ضمن اعلام ورود سال جدید قمری و شروع ماه محرم، به تشریح روایتی از امام حسین علیه اسلام در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: امر به معروف و نهی از منکر از وظایف مهم و اساسی مسلمانان است.

وی با اشاره به پخش مشروبات الکلی در برخی از مجالس عروسی، خطاب به افراد بی تفاوت به این مسئله گفت: تعجب آور است؛ چگونه ممکن است با لباس سیاه در مساجد، سینه زنی و زنجیر زنی می کنید اما به پخش مشروبات الکی در مراسمات عروسی بی تفاوت هستید.

امام جمعه بیله سوار اظهار کرد: هر کسی که از این مسائل(پخش مشروب) اطلاع داشته باشد باید اعتراض کرده و مراتب را به مراجع ذیربط همچون نیروی انتظامی اطلاع دهد.

وی گفت: روسای ادارت علاوه براینکه حق ندارند در جایی که مشروب پخش می شود حضور یابند، بلکه باید اجازه پخش این مواد را هم ندهند.

حجت الاسلام قیاسی عنوان کرد: اگر در جامعه امر به معروف اجرایی شود همه واجبات نیز پا گرفته و اجرا می شوند.

وی با اشاره به اینکه بهترین تبلیغ اسلام، امر به معروف و نهی از منکر است گفت: نیروی انتظامی و قوه قضاییه باید جلوی این مشکل (پخش مشروب) را گرفته و حل کنند.

وی ضمن اشاره به استقبال از ماه محرم و آماده سازی مساجد و حسینیه ها برای عزاداری سنتی و به دور از خرافات و با هدف احیای امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر را از بهترین روش دعوت مردم به اسلام برشمرد.

حجت الاسلام قیاسی در آخر با تبریک هفته پست به خدمتگذاران این مجموعه از اصحاب و اهالی پست در مراسلات و مبادلات تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار