خبرهای داغ:
همایش نهضت روشنگری با حضور ائمه جماعات،بسیجیان شهرستان گرمه و نیروهای پایور ناحیه گرمه در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایور برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۰۸۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، استاد دانشگاه امام صادق (ع) در این همایش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)گفت: خوی استکباری در بین دولتمردان آمریکایی وجود داد و این کشور همچنان دشمن شماره یک ملت ایران است.

برادر پناهی افزود: به دلیل اینکه آمریکا با تحریم، کشتن شخصیت‌های کشور و برپایی جنگ نتوانست به نظام جمهوری اسلامی خدشه‌ای وارد کند برای رسیدن به اهداف خود به پشت میز مذاکره روی آورده است.

استاد دانشگاه امام صادق (ع) گفت: حرف آمریکا این است که ملت ایران رفتار خود را عوض کنند و دست از حمایت مسلمانان جهان بردارند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه و حمایت از مظلومین عالم برای ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است افزود: آمریکاییان باید بدانند ما بر اساس آموزه‌های دینی خود هرگز نخواهیم گذاشت مسلمانان جهان و مظلومان عالم به‌ناحق کشته شوند.

دکتر پناهی با بیان اینکه اسلام هرگز نمی‌تواند زیر بیرق کفر برود افزود: تنها می‌توانیم درصورتی‌که عزتمان پایمال نشود و آرمانهایمان حفظ شود با کشورهای جهان رابطه برقرار کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از نظر علوم دانشگاهی، کشوری قدرتمند است که بتواند مواد خام را خودش به کالا تبدیل کند اما در حال حاضر نقشه جدید دشمنان از ارتباط با ایران جلوگیر از پیشرفت علمی و وابسته کردن ایران است و به همین دلیل نیز پا به عرصه مذاکره گذاشته اند.

استاد دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به اینکه دشمن از بیرون کشور نتوانست نظام جمهوری اسلامی را نابود کند گفت: نقشه آمریکا این است که وارد ایران شود و از طریق نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی باعث ضربه به نظام شود.

وی با بیان اینکه برخی به دنبال این هستند که استوانه‌های مجلس خبرگان و حامیان ولی‌فقیه را تضعیف کنند اظهار داشت: باید هوشیار و بیدار بود تا نقشه‌های شوم دشمن قسم‌خورده اسلام، نقش بر آب شود.

پناهی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد اسلام را از ما بگیرد چون با اسلام نمی‌تواند منافع خود در کشورها را تأمین کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها