دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی‌از منکر استان‌خبر داد:
دبیرستاد احیای امربه معروف ونهی از منکراستان یزد ازبرگزاری همایش بزرگ طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر دریزد خبرداد وگفت:طرح طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر بعد از همایش بزرگ طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر برای اولین بار در یزد اجرا می شود.
کد خبر: ۸۵۸۰۳۷۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از حوزه علمیه یزد، علی اصغر دهقانی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه خبر از برگزاری همایش بزرگ طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر با حضور تمام اعضای شورای امربه معروف و نهی از منکر از سراسر استان یزد در حسینه ثارالله یزد داد.


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: این گردهمایی چهارشنبه 29 مهرماه در هفتمین روز از هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر  در حسینیه ثارالله یزد برگزار خواهد شد و سخنران اصلی این مراسم یکی از مسئولین اصلی در سپاه قدس است.


وی خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم نیز از افراد برجسته ای  که در زمینه احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه عملکرد و کارنامه درخشانی داشته اند تجلیل به عمل خواهد آمد.


دهقانی با بیان اینکه طرح طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر نیز بعد از همایش بزرگ طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر برای اولین بار در یزد و دیگر استان ها اجرا می شود تصریح کرد: در همایشی که چهارشنبه هفته آینده 29 مهرماه در یزد برگزار می شود بعد از شناسایی آمران به معروف و ناهیان از منکر، افراد را گزینش و بعد از آموزش به آن ها که تقریباً سه ماهی طول می کشد به آن ها کارت مشخص برای امربه معروف و نهی از منکر اهدا می کنیم.


وی با بیان اینکه در طرح طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر برای هر قشری از جامعه، آمران آموزش دیده از همان قشر در نظر گرفته شده است ادامه داد: این افراد آموزش دیده و ساماندهی شده در گروه های مختلف 10 نفره اقدام به امر به معروف و نهی از منکر خواهند کرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد عنوان کرد: این گروه ها در بین مردم، ادارات و دستگاه های دولتی که بصورت ویژه آموزش می بینند و برای تذکر دادن به صورت بسیار صمیمی اقدام می کنند.


دهقانی افزود: در این طرح افراد علاقه مند در تمام اقشار اعم از دانش آموزان، بسیجیان و کارکنان دولت آموزش های لازم را فرا می گیرند تا در این زمینه به خوبی انجام وظیفه کنند.


وی در پایان تاکید کرد این طرح آموزشی و فرهنگی برای حضور افرادی به عنوان الگو و مربی در جامعه و آموزش عملی امر به معروف و نهی از منکر اجرا می‌شود که اصلی‌ترین وظیفه افراد این طرح، انجام عملی برای آشنا کردن مردم نسبت به فریضتین است.


ارسال نظرات