رئیس سازمان بسیج رسانه کشور؛

رسانه ها امتداد نگاه مردم را ترسیم می کنند/ مسئله اصلی امروز ما اقتصاد کشور است

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در دیدار با اعضای شورای مرکزی بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی گفت: رسانه ها امتداد نگاه مردم را ترسیم می کنند.
کد خبر: ۸۵۸۰۴۳۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
به گزارش بسیج رسانه، مسعود بصیری در دیدار با اعضای شورای مرکزی بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: ماموریت اصلی سازمان بسیج رسانه، جریان سازی رسانه ای در جهت تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و بصیرت افزایی و روشنگری اقشار مختلف مردم درباره توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی است.

وی سازمان بسیج رسانه را به دلیل کسب تعریف از عنوان ارزشمند و مقدس بسیج، در کنار سایر تشکلهای رسانه ای در کشور به عنوان نهادی تاثیر گذار یاد کرده و افزود: باید رسانه های متعهدو دلسوز، به صورت ید واحده و جبهه فرهنگی و رسانه ای در برابر تهاجم سازمان یافته رسانه های بیگانه و مزاحم، عمل کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه حضور در بسیج و ثبات قدم در راه آرمانهای امام و رهبری و شهدا را مشروط به فداکاری و ایثار و گذشت از دوست داشتنی ترین مسایل دانست و افزود؛ کسانی که فعالیت در بسیج را انتخاب کرده اند باید از خالص ترین و ساده زیست ترین انسانها باشند.

بصیری در ادامه افزود: رسانه ها امتداد نگاه مردم را ترسیم می کنند، مردم به همان جایی اشاره می کنند که رسانه ها اشاره می کنند،مسئله اصلی امروز ما اقتصاد کشور می باشد.

وی با اشاره به انسجام رسانه ای تصریح کرد: اگر 4 میلیون بسیجی در حوزه رسانه با هم متحد شوند تا به یک موضوعی نپردازند و یا به یک موضوعی بپردازند و یا به مردم بگویند 95 درصد آب را در این کشور هدر می دهیم، یا به مردم بگویند کمپین نخریدن خودرو کمک به خارجی ها است در جهت افزایش فشار به ایران، خود ما هم از تولیدات داخلی ناراضی هستیم، ولی باید از اونایی که کمپین نخریدن خودرو راه اندازی می کنند پرسید؟ چرا کمپین نخریدن کالای قاچاق را راه اندازی نمی کنید؟ 45هزار میلیارد تومان کالای قاچاق وراد ایران می شود، پرچم جمهوری اسلامی ایران وقتی در جهان برافراشته می شود که همه مردم از تولید داخل استفاده نمایند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار