وی از نویسندگان روزنامه اطلاعات در عصر ستمشاهی است که دو دهه کارمند دادگستری بوده و سپس کارشناس فرهنگی وزارت فرهنگ و هنر پهلوی...
کد خبر: ۸۵۸۳۱۰۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

روزنامه بهار در صفحه فرهنگی خود طی مطلبی تحت عنوان "شهامت هم‌عنانی با مولانا" به رپورتاژ عناصر فاسد رژیم ستم‌شاهی و فرماسون پرداخت.

وی با اشاره به  برگزاری مراسم "شب‌های بخارا"  در کانون زبان فارسی، از حضور عناصر کثیف جبهه ناتوی فرهنگی در به اصطلاح روزنامه خود پرده برداشت.

در این مراسم ابتدا علی دهباشی، سردبیر فصلنامه بخارا (ارگان فعالان فراماسونری) درباره چاپ‌های مثنوی سخن گفت. سپس بهاءالدین خرمشاهی (از اعضای حلقه کیان)  و جواد مجابی سخنرانی کردند. 

گفتنی است مجابی معروف به آقای ذوذنقه از نویسندگان روزنامه اطلاعات در عصر ستمشاهی است که در رژیم پهلوی قریب دو دهه کارمند دادگستری بود و سپس سمت کارشناس فرهنگی وزارت فرهنگ و هنر پهلوی را به عهده گرفت.
جواد مجابی پس از انقلاب مدتی سردبیر مجله «دنیای سخن» بود. او تألیف کتاب ضد جنگ «شب ملخ» در سال‌های پس از دفاع مقدس را نیز در کارنامه فعالیت‌های خود دارد!

هم‌چنین «علی دهباشی حلقه وصل نویسندگان اسرائیلی و لابی صهیونیسم در ایالت متحده به نشریات ایران است و در حوزه تصمیم گیری در خانه هنرمندان ایران برای برگزاری نشست های گوناگون باقی مانده است.دهباشی از عناصری است که از شائول بخاش (جاسوس چند جانبه ایرانی تبار صهیونیست شوهر هاله اسفندیاری)در ماهنامه خود مقالاتی به چاپ رساند».

دهباشی با بازکردن چتر ارتباطی وسیع خود در داخل و خارج از کشور فرهنگ سازی را سرلوحه کار خود قرار داده است.وی علاوه بر اینکه شاخه های مختلف فرهنگ ایرانی ردپایی از خود به جا گذاشته است تمام سعی خود را مصروف این کرده که با معرفی برخی از چهره های سکولار و حتی معاند نظام خط فرهنگی مسموم و منحرفی متشکل از روشنفکران غرب زده و سرسپردگان داخلی آنها به وجود آورد.

در مجموع می توان اذعان کرد که نشریه بخارا برای طیف ها و عناصر فکری متفاوت مانند ملی مذهبی ها،چپ های سنتی ،سکولارها و فراماسون ها و در مجموع هر تفکری که در مقابل اندیشه ناب محمد ی (ص) مبنایی پرمحتوا تلقی می گردد و مشخص می گردد که دهباشی با تفکری خاص برنامه ای را در ایران انجام میدهد که امثال «احسان نراقی»،«سیامک پور زند»،«رامین جهانبگلو» به انحاء مختلف آن را تقویت کرده اند

ارسال نظرات