تحریک تقاضا با افزایش تسهیلات در بسته اقتصادی دولت

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: این وام می‌تواند موجب رونق تولیدات داخل شود و توانایی مردم رابرای خرید افزایش دهد.
کد خبر: ۸۵۸۶۱۹۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع و معادن درخصوص تأثیر وام 25 میلیون تومانی بر صنعت خودرو گفت: در حال حاضر صنعت خودرو در شرایط رکود به سر می‌برد و افزایش وام از 15 به 25 میلیون تومان می‌تواند موجب تحریک تقاضا در بازار و در نتیجه مهار رکود صنعت خودرو شود.

 وی در ادامه افزود: این وام می‌تواند موجب رونق تولیدات داخل شود و توانایی مردم رابرای خرید افزایش دهد.

 فولادگر با اشاره به اینکه همگام با افزایش وام باید کیفیت تولیدات داخلی نیز افزایش یابد گفت: افزایش وام به تنهایی نمی‌تواند موجب رونق صنعت خودرو شود و همگام با آن باید کیفیت محصولات نیز افزایش پیدا کند تا متقاضیان تمایل به خرید خودرو داخلی داشته باشند.
 
وی در این باره تصریح کرد: کیفیت و قیمت در صنعت خودرو لازم و ملزوم یک دیگر هستند تا بتوان معضل رکود را از این صنعت مهار کرد.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن طرح افزایش وام از بیانان اهمیت بیشتری دارد گفت: نحوه اجرایی شدن بسته اقتصادی برای صنعت خودرو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اجرای صحیح آن می‌تواند موانع مربوط به رکود را از بین ببرد.

 فولادگر درپایان گفت: صنعت خودرو نیازمند تأمین مالی و نقدینگی و رفع موانع تولید است و افزایش تسهیلات مربوط به صنعت خودرو می‌تواند موجبات تحریک تقاضا در این صنعت باشد.
ارسال نظرات