خبرهای داغ:
ناحيه مقاومت بسيج اسفراين در آستانه فرا رسیدن 13 آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.
کد خبر: ۸۵۹۰۵۱۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، در این بیانیه آمده است: 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نماد مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی ملت ایران و صحنه فرو ریختن هیمنه نظام غرب به سرکردگی آمریکا در برابر مردم مسلمانان ایران و انقلاب اسلامی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در حوادث 13 آبان ماه مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرتهای شیطانی و استکباری وجود دارد که هر یک به تنهایی می تواند منشا تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم ستیزی و آرمانگرایی نسل متعهد و مومن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرند.

این بیانیه می افزاید: در 13 آبان ماه امسال که مصادف است با ماه محرم  ماهی که ماهیت اصلی و شعار آن هیهات منه ذله است، ملت بزرگ ایران اسلامی با تاسی از فلسفه محرم بار دیگر به زورگویان و چپاولگران خواهد گفت که شعار استکبار ستیزی و ظلم ستیزی و شعار مرگ بر آمریکا در خون و رگهایشان نهادینه شده و آزادی خواهان جهان آن را از الزامات موفقیت خود برای رسیدن به ساحل نجات و دستیابی به استقلال و حیات توام با عزت و سربلندی می دانند.

بیانیه ناحيه مقاومت بسيج اسفراين می افزاید: بی شک طنین بیزاری ملت ایران اسلامی از شیطان بزرگ در 13 آبان ماه امسال، شعله خشم و اعتراض جهانی علیه سردمداران نظام کفر و حاکمان ظالم، جنایتکار و بی لیاقت کاخ سفید و دولت های متحد آمریکا را افروخته تر ساخته و اتاق های فکر و توطئه آنان علیه ملت بزرگ ایران و جامعه بشری را با چالش جدیدی روبرو خواهد ساخت.

در پایان بیانیه آمده است: ما بسيجيان با توجه به تقارن روز 13 آبان با ايام محرم عهد می بندیم همچون یاران امام حسین (ع) از انقلاب و ولایت فقیه تا ظهور امام مهدی (عج) دفاع کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها