داور بسيجي براي اولين بار سوت طلايي داوري كاراته را در رقابت هاي قهرماني جهان دريافت كرد.
کد خبر: ۸۵۹۴۷۳۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاري بسيج ، طی مراسمی با حضورمسوولان فدراسیون جهانی سوت طلایی وگواهینامه داوری به محمد علی مردانی داور بسیجی اصفهانی تقدیم شد.

این نخستین سوت طلایی است که نصیب یک داور از ایران می شود.

سوت طلایی به داورانی اهدا می شود که اولا سابقه 20 سال قضاوت درکاراته داشته باشند، ثانیا اشتباهات تاثیر گذار درقضاوت های خود در این مدت نداشته باشند.

مردانی دارنده درجه داوری کلاس A جهانی است و هشت سال مدرس و عضو شورای داوران آسیا بوده است.

گفتنی است نهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان از روز پنجشنبه 21 آبان ماه در شهر جاکارتا شهر اندونزی آغاز شده است و به مدت 4 روز ادامه دارد. کاراته کارهای ایران تا پایان سومین روز رقابت ها صاحب 9 مدال شامل یک طلا، یک نقره و هفت برنز شده اند و در جایگاه هفتم رده بندی قرار دارند.

به همین مناسبت دكتر محمد ابوالحسني رئيس هيئت كاراته بسيج با ارسال پیام تبریک این موفقیت داوری کاراته کشور را تبریک گفت ، متن پیام به شرح ذیل است :

برادر بسيجي جناب آقاي مردانی

با سلام و احترام

انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان داور برتر و دریافت سوت طلایی و گواهینامه داوری مسابقات کاراته قهرمانی جهان سرچشمه ی زلال لطف حضرت دوست است که بسیار باعث مسرت و خشنودی است.

بر خویش فرض می دانم به نمايندگي از خيل عظيم و گسترده ورزش بسيج و سپاه استان، انتخاب شایسته و مدبرانه حضرتعالی راصمیمانه تبریک عرض نمایم.
از درگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و اين نظام مقدس را مسئلت دارم و برای جنابعالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی داوری کاراته کشور را تمنا دارم و امید است تا در پرتو عنایات الهی ، دعای خیر امام عصر(عج) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) بتوان گام مهم و موثری در راستای پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشت.

دكتر محمد ابوالحسني
رئيس هيئت كاراته بسيج
ارسال نظرات