به مناسبت هفته بسیج و به همت ناحیه مقاومت بسیج بهاباد همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور خانواده های بسیجیان و اقشار مختلف مردم ولائی و معاون فرماندار شهرستان بهاباد صبح امروز در بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۶۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج صبح امروز همایش پیاده روی در شهرستان بهاباد از کنار قبور مطهر شهدای گمنام و طی مسیر خیابانهای امام خمینی(ره) و شهید بهشتی و میدان معلم و خیابان ملا عبدالله تا مقبره آخوند ملا عبدالله بهابادی برگزار شد.

در این همایش فرمانده سپاه ناحیه بهاباد با تبریک و گرامی داشت هفته بسیج اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش ایجاد نشاط و شادابی و توسعه فرهنگ ورزش همگانی است.

سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده  ناحیه مقاومت بسج بهاباد در این همایش  با بیان اینکه ورزش کردن برای افزایش توان، آمادگی جسمانی و سلامت روحی و جسمی ضروری است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به نحوی باشد که فعالیت‌های ورزشی در کمترین زمان و با بهره‌گیری از حداقل امکانات موجود انجام شود.

در پایان به قید قرعه به 100 نفر از شرکت کنندگان در این همایش  جوایزی نظیر سه عدد دوچرخه، سه کمک هزینه سفر مشهد مقدس، لباس ورزشی و جوایز ی از جمله پلاک طلا اهدا شد

 

ارسال نظرات