امام جمعه مهریز گفت: تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به عنوان بسیج مستضعیفن از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است .
کد خبر: ۸۵۹۶۵۲۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه این شهر با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی افزود: باید اهداف مقدس بسیج در جمعه جاری و ساری باشد.

وی ادامه داد: بسیج یعنی از تمامی افراد دلسوز و ولایی جامعه که زیر چتر ولایت فقیه و نظام از انقلاب اسلامی و ارزش ها دفاع جانانه دارند.

امام جمعه مهریز اظهار داشت: باید اهداف بسیج بر حسب نیاز در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی به قدرت و قوت ادامه یابد.

امام جمعه مهریز به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نرمش قهرمانانه اشاره و اظهار داشت: توصیه های معظم له باید همواره سرلوحه امور قرار گیرد.

برهان گفت: دشمنان به دنبال نفوذ در بخش های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی هستند و باید باید با بینش و بصیرت مواظب اهداف پلید آنها بود.

امام جمعه مهریز به اهمیت مجلس خبرگان رهبری و نقش این مجلس در موضوع رهبری نظام اشاره وخواستار آگاهی مردم و هوشیاری آنها در انتخاب نماینده اصلح شد.

برهان گفت: مجلس خبرگان  رهبری خاطر جایگاه رهبری نظام مقدس اسلامی خیلی مهم است و افرادی باید انتخاب شوند که مورد تائید حوزه علمیه قم و انقلابی و دیندار واقعی باشند.

امام جمعه مهریز در ادامه همچنین به اهمیت مجلس شورای اسلامی و فعالیت های سوء مجلس ششم اشاره و از مردم خواست تا انتخابات پیش روی آن مجلس را نیز اهمیت قائل شوند.

برهان اظهار داشت: عده ای هم اکنون بصورت زیرکانه به دنبال وارد کردن افراد مسئله دار به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.

وی گفت: بدون شک مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی جای هر کسی وارد نیست و باید بهترین افراد از لحاظ دینداری و تقوای الهی انتخاب شوند.

 

ارسال نظرات