به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران هم پیشتر با بیان اینکه اهداف مختلفی برای خدمت رسانی به مردم تعریف و تدوین شده، گفته بود: عرضه تک نرخی بنزین از جمله اهداف کلانی است که به عنوان موفقیتی مهم به ثمر نشسته است.
سید ناصر سجادی ، عرضه تک نرخی فرآورده های نفتی را به عنوان یکی از اهداف مهم شرکت ملی پخش، گام و موفقیتی مهم در کارنامه این شرکت خواند و گفت: با این اتفاق مهم، بخش عمده ای از مشکلات مربوط به نظارت و کنترل این فرآورده نفتی، تسویه حساب و تعامل با صاحبان مجاری عرضه سوخت، حل و فصل شد.
* سامانه هوشمند سوخت همچنان حفظ می شود
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران همچنین درباره سامانه هوشمند سوخت نیز گفت: عرضه بنزین براساس این سامانه صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: با اینکه بعد از تک نرخی شدن بنزین( 1000 تومان) مردم کمتر از کارت های سوخت خود استفاده کرده اند، اما تصمیمی درباره سامانه هوشمند سوخت گرفته نشده است و عرضه بنزین بر پایه قبل و با بهره گیری از این سامانه انجام می شود.
* بیشتر مردم بنزین سهمیه ای را مصرف کرده اند
سجادی همچنین درباره بنزین 700 تومانی باقیمانده در کارتهای سوخت نیز گفت: بنابر آخرین آمارها، کمتر از 400 میلیون لیتر دیگر از بنزین 700 تومانی در کارتهای سوخت باقی مانده که بیش از 300 میلیون لیتر آن مربوط به خودروهای نظامی و انتظامی است که سهمیه داشته اند و بیشتر مردم سهمیه 700 تومانی خود را مصرف کرده اند.