خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه بسیج امام صادق(ع) شهرستان آبیک:
هفته بسیج فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی های بسیجیان می‎‌باشد که فعالیت ها و اقدامات کلیدی که در برهه های مختلف در طول سال از طرف این قشر انجام می شود را به نمایش بگذاریم.
کد خبر: ۸۵۹۶۹۳۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آبیک، حمزه برین فرمانده ناحیه سپاه بسیج امام صادق(ع) شهرستان آبیک در نشست مطبوعاتی گفت: سازمان بسیج مستضعفین  این نهاد موثر و تاثیرگذار در طول انقلاب 36 سال پیش از طرف حضرت امام راحل تاسیس شده است.

وی بیان کرد: بسیج مستضعفین  با سازماندهی جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم در اقصی نقاط این کشور در عرصه های مختلف نقش ایفا می‌کند.

وی در ادامه گفت: هفته بسیج فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی های بسیجیان می‎‌باشد که فعالیت ها و اقدامات کلیدی که در برهه های مختلف در طول سال از طرف این قشر انجام می شود را به نمایش بگذاریم.

برین اضافه کرد: یکی از دلایل مقاومت انقلاب اسلامی در برابر بزرگترین تهدیدها وخصومت ها ،حضور و نقش آفرینی توده بسیج و تفکر بسیجی بوده و است.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج امام صادق(ع) شهرستان آبیک اذعان نمود: اگر فرهنگ غالب مردم ومسئولین فرهنگ بسیجی باشد پیروزی های بی شماری نصیب مردم خواهد شد و شعار هفته که"بسیج دست قدرت خداست" اشاره به این مفهوم دارد و در طول این سی وشش سال شاهد رشادت های بزرگ مردم انقلابی بوده ایم.

برین افزود: بادیدار امام جمعه و نماینده ولی فقیه درشهرستان، حضور گسترده در نمازجمعه، نشست های بصیرتی، غبارروبی وعطرافشانی مزار شهدا، دیدار باخانواده های معظم شهدا از برنامه های هفته بسیج سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک می‌‍باشد.

 وی در خاتمه خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در این هفته برجسته کردن موضوعات استکبارستیزی و مقاومت می باشد و همچنین تشریح اقتصاد مقاومتی و اصلی ترین برنامه نشان دادن اقتدار بسیجیان در تجمع مشترک گردان های بیت المقدس ، امام حسین و اقشار بسیج در روز 5 آذر می باشد.

 

 

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها