خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات:
هر چند دولت بدنبال توافق برجام بود ولی باید مواظب باشند که آمریکا می خواهد بر کشور ما مسلط شود پس باید کلمه آزادی را درست بیان کرد تا آمریکا و دیگر کشورها به مقصودشان نرسند.
کد خبر: ۸۵۹۷۷۷۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات در جمع بسیجیان، فرماندهان و دسته های رزمی خواهران و برادران بخش نیم بلوک گفت: امروزه نقش مردم و بخصوص بسیجیان بسیار حساس است و باید نسبت به گذشته مسایل کشور بیشتر مدنظر قرار بگیرد.

حجت السلام مرادی افزود: امام حسین برای ایجاد امر به معروف ونهی ازمنکر وبخصوص مسئله آزادی تلاش زیادی کردند تا به مردم بفهماند آزادی که در قرآن 300بار پیرامون یک نوع آن از جمله تفکر و تعقل اشاره شده است ولی متاسفانه برخی از مردم معنی آزادی را درست تبیین نمی کنند.

وی بیان کرد: آزادی اگر در صحنه سیاست، اجتماع، بیان، تفکر و تعلق درست تفسیر نشود به اهل بیت پیامبران و امامان هتک حرمت و برای پایمال کردن حق و حقوق مردم چنگ می زند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات گفت: اگر امروز هفته ای به عنوان هفته بسیج نامگذاری می شود نشانگر احیاء راه امام حسین است که برای نفی سلطه طاغوت ها و استکبار تلاش کرد.

وی افزود: هر چند دولت بدنبال توافق برجام بود ولی باید مواظب باشند که آمریکا میخواهد سلطه وتسلط خود را بر این کشور گسترش دهد پس باید کلمه آزادی را درست بیان کرد تا آمریکا و دیگر کشورها به مقصودشان نرسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها