خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: مناطق روستایی نقش مهم و اساسی در اقتصاد مقاومتی دارند و اولین حلقه تولید روستاهای ما می باشند که بخش عظیم آن مغفول مانده است.
کد خبر: ۸۵۹۷۸۲۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمد زهرایی ظهر امروز در مراسم افتتاح کارگاه اقتصاد مقاومتی تولید قارچ در روستای فخرآباد خوسف در جمع مسئولان و مردم این روستا اظهارداشت: 570برنامه محوری امسال در هفته بسیج در سراسر استان و در رده های مقاومت برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: در اولین روز از آبان ماه در هفته بسیج 470 کارگاه اقتصاد مقاومتی و کارگاه های کوچک و زود بازده وکمک اشتغال روستایی که کارگاه تولید قارچ به نماینگی از 470کارگاه افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ما در ایجاد کارگاه های زود بازده دو مشکل مهم مجوزها و چرخه جمع آوری محصولات و فروش آن در بازارمطمئن را داریم ، عنوان کرد : اولین حلقه تولید، روستاهای ما می باشند که بخش عظیم آن مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه ایجاد 470 کارگاه زود بازده و کمک اشتغال 60میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: این کارگاه ها تا پایان سال به 700 کارگاه خواهند رسید که هزینه و تسهیلات دریافتی آنها 11میلیارد ریال می باشد.

زهرایی بیان کرد: باید مردم در عرصه اقتصاد پای کار باشند زیرا دولت به تنهایی نمی تواند به خوبی وارد عرصه شود واگر مردم در عرصه اقتصاد مقاومتی وارد عرصه شوند شاهد شکوفایی هر چه بهتر اقتصاد در کشور ومناطق روستایی خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها