خبرهای داغ:
در پنجمین روز از هفته بسیج، فرمانده و جمعی از پایوران ناحیه مقاومت و بسیجیان شهرستان گرمه با فرماندار این شهرستان دیدار نمودند.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۲۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه در این نشست گفت: از سال 93 تاکنون برای تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از 668 میلیون تومان وام و تسهیلات قرض الحسنه و عقود اسلامی به بسیجیان متقاضی داده شده است که  برای 133 نفر بطور مستقیم و238 نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال زایی شده است.

برادر فغانی به محروم زدایی اشاره وافزود:70میلیون تومان اعتبار برای محرومیت زدایی اختصاص یافته است که بسیج سازندگی با برگزاری اردوهای جهادی یک و هفت وده روزه باکمک دانشجویان ودانش آموزان ،بسیج پایگاهها محلات ومساجد در تحقق محروم زدایی همکاری داشته اند.در خصوص اردوهای جهادی 40 موردباحضور 695 نفر به ثبت رسیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه با اشاره به کارگاه های آموزشی ازدواج گفت: برای برگزاری کارگاه آموزشی ازدواج و افزایش موالد اقدام شده است که در این کارگاه ها 261 نفر حضور یافته اند.

فرمانده سپاه گرمه به جذب 1100 نفر بسیجی در سال گذشته اشاره و افزود:از سال گذشته تاکنون 1100 نفر بسیجی جذب شده اند که میتوان گفت: 67 درصد جامعه شهرستان در تشکل جامعه بسیجی عضویت دارند. 

برادر فغانی بااشاره به کمک به ستاد بازسازی عتبات افزود: از سال 89 تاکنون 138 میلیون تومان وجه نقد و 301 گرم طلا به ستاد بازسازی عتبات اهدا و 19نفر درقالب نیروی کار به ستاد عتبات عالیات اعزام شدند.در سال جاری 30 مترمربع از صحن وسرای حضرت فاطمه(س) در نجف اشرف را برعهده گرفتیم که با همت و همکاری مردم ومسئولین این کار انجام خواهد شد.

وی در ادامه به دیدار باخانواده معززشهداء وکمک به بسیجیان گفت: 204 مورد دیدار با خانواده شهدا انجام شده است و برای اشتغال 15 بسیجی 138 میلیون تومان پرداخت وام پرداخت شده است  و وام قرض الحسنه کمک معیشتی به مبلغ 15 میلیون تومان به 6 نفر بسیجی و در راستای این امر به 21 نفر بسیجی سبد کالایی داده شده است.

وی با اشاره به امربه معروف گفت :تشکیل ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر درشهرستان گرمه وقرارگاه امربه معروف در ناحیه و توجه به دجال واره وجمع آوری آن اقدام شده است

وی در ادامه افزود بیش از 12 هزار دستگاه گیرنده های شبکه های ماهواره ای در کشور جمع آوری شده است.در استان 3700 دستگاه بوده که نسبت به سال گذشته استفاده از انتن های ماهواره ای 10 درصد کاهش یافته است که این نشان دهنده از تنفر مردم از شبکه های ماهواره ای است.

در این دیدار فرماندار به حضور بسیج در همه عرصه و بحث محرومیت زدایی ،مقابله با تحریم و استکبار ستزی اشاره و انهارا توضیح داد.

محمدزاده از حضور مردم در راهپمایی13 ابان تشکر کرد و خاستار خلق حماسه دیگر در انتخابات شدند و افزود حضور پرشور بسیج نقش مهمی در انتخابات دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها