خبرهای داغ:
دومین کنگره بزرگداشت سرداران، شهدای گمنام و 421 شهید اسفراین سال 95 برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۹۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه شهرستان اسفراین با اعلام این مطلب در این نشست گفت: همراه با برگزاری کنگره انسانی سرداران و سه هزار شهید خراسان شمالی، فرآیند برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و شهدای اسفراین نیز آغاز شد.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی الهی راد با اشاره به تشکیل 13 کمیته در ستاد برگزاری کنگره شهدای شهرستان تصریح کرد: تاکنون 9 کتاب از زندگینامه سرداران و شهدای شهرستان از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج چاپ و منتشر شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به برگزاری کنگره انسانی شهدا، برگزاری یادواره شهدای رده های مقاومت،روستایی و پایگاه های مقاومت بسیج در دستور کار است.

وی با تجلیل از شهدا به عنوان میراث داران فرهنگ ناب اسلامی عنوان کرد: آسایش و آرامش همگانی امروز مدیون خون سرخ شهدای انقلاب اسلامی است.

وی با گرامیداشت هفته بسیج بیان.کرد: بسیج ده ها میلیونی میراث داران شهدای دفاع مقدس هستند که تکریم از جان فشانی ها، فداکاری های آنان وظیفه ای همگامی است.

وی با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: کنگره عظیم اسلامی در بسیج نمادی از شکوه حسینی و اسلامی است.

معاون فرماندار اسفراین نیز گفت: تولد بسیج همراه با تولد اندیشه اسلامی بوده است که آغاز انقلاب اسلامی تبلوری جدید از اندیشه بسیج است.

علی اصغر یحیی آبادی افزود: شهدا زنده اند که امروز به عنوان اسناد غیرت آمیز انقلاب اسلامی خودنمایی می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها