آیا دادستانی در برابر گردن‌کلفتها برخورد قانونی خواهد کرد؟
این روزنامه که به کلونی فتنه گران و پادوهای جبهه ناتوی فرهنگی و نفوذ آمریکائی-اسرائیلی علیه ملت ایران تبدیل شده است برای چندمین بار ، توسط مدیر مسئولش علاقه‌ی شدید خود را به این کودتاگر علیه ملت و کسی......
کد خبر: ۸۶۰۳۶۸۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

روزنامه اطلاعات در صفحه ی اول خود به انتشار مصاحبه و عکس یکی از اصلی ترین رئوس فتنه آمریکائی-اسرائیلی  88(محمد خاتمی) که به دستور دستگاه محترم قضایی ممنوع التصویر است پرداخته است.


در تصویر منتشره در صفحه یک روزنامه اطلاعات سید محمود دعائی هم در تصویر گفتگوی السفیر با این  عنصر ضدانقلاب دیده می‌شود.

دعائی که پیش از این طی مراسمات متعدی با عنوان تولد این شخص فتنه‌گر وضدانقلاب به ابراز علاقه به محمد خاتمی  پراخته بود، مدیر مسئول روزنامه ای است دولتی که با پول مردم کماکان علیه مردم و نظام مظلوم اسلامی مشغول تاخت و تاز است.

 اطلاعات ضمن بیان توهمی در مورد او، خاتمی را دکتر خوانده است.اطلاعات نوشت: «دکتر(!) سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور اسبق ایران، سر زندگی و روحیه گفتگومداری(!) خود را به عنوان روشنفکری که پذیرای(!) افکار دیگران است از دست نداده است … بلکه ویژگی‌های روشنفکر(!) ـ صاحب دیدگاه و موضع‌گیری ممتاز(!) ـ در چهره این «حکمران» در کشوری با مسیر و خط مشی مشخص به نام «جمهوری اسلامی» به وضوح دیده می‌شود.»
او در حالی خاتمی را شخصیتی ممتاز و او را گفتگومدار می‌خواند که او در فتنه 88 و در اعتراضات به نتایج انتخابات همان سال با لشگرکشی به خیابان‌ها و آشوب و اقدام علیه امنیت ملی این‌چنین متن دستورات سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی غربی را در کف خیابان‌ها پیاه کند.

رپورتاژ مفصل و مداوم این روزنامه دولتی در حالی است که رهبرمعظم انقلاب در موضوع فتنه سال 88 فرموده‌اند:« جرم اینها بزرگ است و اگر امام (ره) بودند شدیدتر برخورد می‌کردند. اگر اینها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعا شما راضی نخواهید بود.»همچنین اظهار داشتند:«ظلمی که به مردم شد، آن ظلمی که به نظام اسلامی شد، آن هتکی که از آبروی نظام در مقابل ملتها به وسیله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی بعضی انجام گرفت، اینها همه را ندیده میگیرند…

مسئله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی اصلی این است که مردم در یک حرکت عظیمی، در یک انتخابات پرشورِ خوبِ کم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نظیری حضور پیدا کردند و این رأی بالا را توی صندوقها ریختند. هشتاد و پنج درصد شوخی است؟ این انتخابات، نظام را که در این یکی دو سال اخیر همین طور پی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌درپی پیشرفتهای اقتصادی و علمی و سیاسی و امنیتی و بین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌المللی برای خودش کسب کرده بود، در یک مرحله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عالی از امتیاز و آبرو قرار میدهد، بعد ناگهان مشاهده میکنیم یک حرکتی صورت میگیرد برای نابود کردن این حادثه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی افتخارآمیز! مسئله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی اصلی این است.

این جریان، چه پیشقراولانش دانسته باشند، چه ندانسته باشند، یک جریانی بود طراحی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شده؛ تصادفی نبود. همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی نشانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها نشان میدهد که این جریان طراحی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شده بود، حساب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شده بود.
اینها صحنه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گردان‌هائی دارند، صحنه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گردان‌هائی هم پیدا خواهند کرد. ۱۳۸۸/۰۶/۰۴»

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدرضا
۱۰:۱۱ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴
کی گفته خاتمی اهل گفتگو و دید باز است یادمان نرفته زمانی که دانشجویانی که از واو انتقاد میکردند رابا فحاشی (میدم پدرتو دربیارن از دانشگاه اخراجت کنن) تهدید میکردد خوبه والله همنون کاری که دیکتاتورها میکنن دقیقا جناب روحانی هم همینطور رفتار میکنه