خبرهای داغ:
یکر مطهر سه شهید مدافع حرم استان خوزستان شهید علی‌اکبر شیرعلی و شهید محمد هادی‌نژاد از رزمندگان آغاجاری و شهید ایوب رحیم پور، از امیدیه به وطن بازگشت و در فرودگاه بین‌المللی اهواز، مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۰۶۱۵۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ،مراسم استقبال از پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) از استان خوزستان با حضور  اقشار مختلف مردم در فرودگاه بین‌المللی اهواز انجام شد و پیکر این شهدا به وطن بازگشت.

2 تن از این شهدای والامقام شهید علی‌اکبر شیرعلی و شهید محمد هادی‌نژاد از رزمندگان شهرستان آغاجاری هستند که با شهادت آنها شهدای مدافع حرم آغاجاری به 3 تن رسید زیرا پیش از این شهید رضا ملائی، در دفاع از حرم حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) در سوریه به شهادت رسید.

شهید دیگر نیز شهید ایوب رحیم پور، از امیدیه نام دارد که چندی پیش در دفاع از حرم زینب(س) به شهادت رسید، این شهید نیز پس از شهید علیرضا قنواتی، روحانی شهید میلاد بدری و روحانی شهید سید اصغر فاطمی‌تبار (چرغندی) نام خود را به عنوان چهارمین شهید مدافع حرم شهرستان امیدیه به ثبت رساند.

در آیین استقبال از سه شهید مدافع حرم سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان در فرودگاه اهواز حضور داشت و به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

همچنین آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز با حضور در فرودگاه اهواز به استقبال پیکر مطهر سه تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) رفت.

پس از برگزاری تشریفات نظامی خانواده‌های شهدای به استقبال شهدای خود رفتند و شهدا را بر دوش گرفتند، سپس تابوت شهدا بر دستان مردم قرار گرفت و تا بیرون از فرودگاه تشییع شد.

برای دقایقی استقبال کنندگان در کنار شهدای عزیز در فرودگاه اهواز به سینه‌زنی پرداختند و پیکرهای این مدافعان حرم سپس برای انجام برنامه‌های ویژه رهسپار زادگاهشان شهرهای امیدیه و آغاجاری شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها