بارش برف پائیزی محورهای استان چهارمحال و بختیاری را سفید پوش كرد.
کد خبر: ۸۶۰۶۸۰۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر كل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری دربازدیدشب گذشته خود از عملكرد اكیپ های راهداری محور های استان گفت: بارش برف محورهای استان را فرا گرفت و درارتفاعات باعث كندی تردد شد.

قاسم قاسمی ، اظهاركرد : درپی بارش‌های اخیر كه از شامگاه شب گذشته شروع شده و تا صبح روز سه شنبه ادامه داشت اكثر محورها بویژه بخش های غربی و شمال غرب استان را فرا گرفت و با توجه به آمادگی اكیپ‌های راهداری مستقر در راهدارخانه‌ها همزمان با شروع بارش كه در ارتفاعات وگردنه ها از جمله گردنه چری، شاه منصوری به صورت برف وكولاك بوده، عوامل راهداری نیزاقدامات لازم را آغاز كرده تردد در تمامی محورهای استان جریان دارد.

قاسمی ادامه داد : میزان بارش برف به ترتیب در گردنه چری و گردنه شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ 70 سانتیمتر ، گردنه بره مرده در شهرستان اردل 60 سانتیمتر ، دو راهان در مسیر بروجن – لردگان 30 سانتیمتر و درشهرك لبت بخش بازفت 100 سانتیمتر بوده است.

مدیركل راه و شهرسازی استان تصریح كرد: تمامی مسیر های اصلی و فرعی بطور كامل باز می باشد و در گردنه چری و شاه منصوری بدلیل كولاك ناشی از وزش باد تردد با زنجیر چرخ امكان پذیر می باشد.

قاسمی از تمامی رانندگان خواست به نكات ایمنی، توصیه‌های عوامل راهداری و پلیس راه توجه و در صورت امكان از سفرهای غیر ضروری خودداری كرده و چنانچه سفرشان ضروری است از تجهیزات لازم و وسایل گرمایشی، زنجیر چرخ استفاده و از سلامت خودرو اطمینان حاصل كنند.

وی همچنین از هموطنان درخواست كرد قبل از سفر با مركز مدیریت راههای استان با شماره های 141 و 03833343888 تماس حاصل نمایند و از آخرین وضعیت راههای استان اطلاع كسب كنند.

ارسال نظرات