خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم مطرح کرد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: از ابتدای امسال تا کنون دیدار با 9000خانواده معظم شاهد و ایثارگر در شهر قم و بخش‌های استان در قالب طرح سپاس انجام شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۰۶۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، سید جواد هاشمی افزود: در این مدت از 2711 نفر از والدین معظم شهدا، 1578 نفر از همسران و فرزندان شهدا، 4711 خانواده معظم جانبازان دیدار صورت گرفت.

وی ادامه داد: این دیدارها در راستای تقدیر و سپاس و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: علاوه بر این در همین مدت پاسخ به حدود دو هزار مورد تماس تلفنی انجام شده است.

هاشمی بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا موجب تقویت روحیه خدمت رسانی در مسئولان نظام و خادمان به شهداست، انتقال روحیه ایثارگری موجب نشاط و پویایی است.

وی تاکید کرد: این تکریم از بازماندگان شهدا وارثان فرهنگ ایثار و شهادت زنده نگه داشتن یاد شهدا و این فرهنگ عاشورایی است و تا این فرهنگ در جامعه زنده است جامعه‌ای پویا همراه با امنیت و عزت داریم.

وی حفظ ارزش‌ها را نیز در گرو حفظ فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: شهدا با ایمان‌های راسخ و ایثار جان خویش موجب پیروزی حق علیه باطل شدند و ادامه این مسیر و حفظ دستاوردهای شهدا نیازمند زنده نگه داشتن همین فرهنگ است.



ارسال نظرات