رییس هیات کشتی شهرستان سرعین:

احداث مجهزترین خانه کشتی کشور در سرعین

سرعین صاحب خانه کشتی در سطح ملی می شود.
کد خبر: ۸۶۱۰۱۳۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، پرویز موسی زاده، رییس هیات کشتی شهرستان سرعین گفت: این سالن به عنوان یکی از مجهزترین خانه های کشتی در سطح کشور سال آینده افتتاح می شود و کشتی گیران ما نیز از این پتانسیل به عنوان یک سکوی پرتاپ استفاده خواهند کرد.
رییس هیات کشتی شهرستان سرعین به وجود 102 بیمه شده ورزشی در رشته کشتی در این شهرستان خبر داد و افزود: این ورزشکاران در رده سنی جوانان و نونهالان زیر نظر مربیان کشوری آموزش می بییند و حاصل فعالیت دو ساله این هیات کسب مقام پنجم کشوری توسط پویا عباس پور در رده نونهالان و ستاره مسابقات نونهالان استان در رده نونهالان است.
وی محل فعلی تمرین کشتی گیران نوجوان و نونهال شهرستان برای تمرین را مساعد ندانست و گفت: ورزشکارانی که در رسته های قهرمانی تمرین می کنند باید در شرایط تمرینی مناسب باشند و کمبود امکانات می تواند مشکل قهرمان سازی داشته باشد.
موسی زاده از مسوولان خواست برای تامین امکانات تمرینی و برگزاری اردوهای مشترک خارج از شهرستانی به هیات کشتی سرعین کمک کنند تا با پتانسیل موجود در آینده نفرات ملی پوش و کشتی گیر مطرحی از بین این جوانان در کشور تحویل جامعه کشتی شود.
هیات کشتی سرعین به دلیل مشکلات مکانی برای تمرین مدتی نیمه تعطیل بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار