خبرهای داغ:

بیانیه معاونت روابط عمومی سپاه استان سمنان در واکنش به اعدام شیخ نمر

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان در بیانیه‌ای اعدام شیخ نمر را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۴۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان در بیانیه‌ای اعدام شیخ نمر را محکوم کرد. متن بیانیه به شرح زیر است؛

قاتلان شیخ شهید نشان دادند که منطق ارشاد، اندرز و مطالبه‌ی حقیقت و حقوق به روش‌های مسالمت‌آمیز در برابر ذهنیت داعشی حاکم بر آل‌سعود و اطرافیانشان سودی ندارد. ریختن خون شیخ نمر اهانتی به همه‌ی ارزش‌های الهی و همچنین ناقض همه‌ی اصول عرفی و قوانین بین‌المللی است، مخصوصاً از آن رو که کشتن شخصیتی عظیم چون شیخ نمر در این منطقه بی‌سابقه بوده است.

بدون شک این اقدام به دور از تدبیر آل سعود که خوش خدمتی او به آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی بر هیچ کسی پوشیده نیست، بر افزایش شیب نابودی این رژیم به ظاهر اسلامی که به دنبال سیطره ایدئولوژی وهابیت است منجر خواهد شد، چراکه راه شیخ نمر ها بی رهرو نخواهد ماند و مردم مسلمان جهان به ویژه شیعیان مظلوم عربستان سکوت نخواهند کرد و به مبارزه فراگیر خود ادامه خواهند داد.

در پایان ضمن محکوم کردن این جنایت، به جهان می‌گوییم که نظام آل‌سعود از خطوط قرمز گذشته است و باید در انتظار عواقب تصمیم‌های ظالمانه‌اش باشد. همه بدانند که روش مکتب اهل بیت علیهم السلام همانی است که امام زین‌العابدین علی بن الحسین ‌ــ‌که درود خدا بر او باد‌ــ فرمود: «کشته شدن عادت ماست و شهادت موهبت خدا بر ما». خون شهیدان نیک‌خصال ما در طول تاریخ درخت رسالت را آبیاری کرده و پرورش داده است و ستمگران هیچ یاوری ندارند. دولت‌های بزرگ نیز باید بدانند که درخت ترور با بریدن شاخه‌هایش ریشه‌کن نمی‌شود و اگر مانع حکومت‌های ظالم نشوند و آن‌ها را از تروریسم دولتی باز ندارند، دم زدنشان از ترویج آزادی، عدالت و حقوق بشر چیزی جز ادعا و سراب نخواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها