مدیرعامل موسسه عاشورا:

توجه به ارتقای سطح فکری خانواده در کنار سازندگی ضرورت دارد

خبرگزاری بسیج: مدیرعامل موسسه عاشورا در دوره بصیرت کارکنان موسسه عاشورا در مراغه، کمک به توسعه و آبادانی کشور، به کار گیری نیروهای تحصیل کرده و مستعد و تقویت نیروی انسانی و فنی را از اهداف این موسسه خواند.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۲۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سیروس محمدزاده با بیان اینکه ارتقای سطح فکری خانواده ها نیز جزو وظایف این موسسه در کنار سازندگی کشور است، گفت: دین اسلام برای سعادتمندی هرچه بیشتر انسان در زندگی، احترام ویژه‌ای برای کانون خانه و خانواده قائل شده و خانواده را نخستین مرکز تشکیل زندگی سعادتمند قرار داده و مبانی مهمی برای آن در نظر گرفته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مراغه نیز در ادامه با اشاره به اینکه تنها راه نجات فرزندان دور نگه داشتن آنها از بلایای فرهنگی و اجتماعی بوده، گفت: باید فرهنگ زیبای عشق و الفت به قرآن در خانواده و جامعه گسترش پیدا کند چراکه بزرگترین جلوه های رفتاری حضرت زهرا(س) - الگوی زنان مسلمان عالم - عشق و الفت به قرآن بود.

حجت الاسلام امیری افزود: خانواده خوشبخت خانواده‌ای است که اساس و محور اصلی آن دین باشد و اگر زندگی بر مبنای دیانت، عقلانیت، عشق و تعامل شکل بگیرد همه اعضای خانواده احساس خوشبختی خواهند کرد و از زندگی لذت خواهند برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار