رییس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: از آبان ماه سال گذشته تا کنون 48 طرح دانشجویی در پژوهشکده دانشجویی این دانشگاه تایید شده است.
کد خبر: ۸۶۱۹۹۸۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
محمد مهدی فاتح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، از انجام 48 طرح دانشجویی در پژوهشکده دانشجویی این دانشگاه خبر داد و افزود: از این تعداد،38 طرح در حال انجام و 10 طرح دیگر به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان عضو پژوهشکده دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در کنفرانس ها و همایش های مختلف طرح های خود را ارائه و در مسابقات مختلف نیز شرکت می کنند اظهار داشت: از تعداد کل طرح های دانشجویی این دانشگاه از آبانماه سال گذشته تا کنون، سه طرح جهت شرکت در مسابقات دانشجویی تصویب و سه طرح دیگر نیز در حال انجام است.

دکتر فاتح زمینه سازی مناسب جهت شناسایی ایده ها، استعدادها و رشد خلاقیت و نوآوری های علمی و فنی دانشجویان، جهت دهی به استعدادهای برتر و برگزیدگان برنامه‌های مرکز بمنظور قرارگرفتن در جایگاه‌های شغلی مناسب و مورد نیاز کشور و در نهایت تربیبت پژوهشگر طبق شاخص های بومی را از جمله اهداف پژوهشکده دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود برشمرد.

پژوهشکده دانشجویی دانشگاه شاهرود در سال 1387به منظور تمرکز، تقویت،ساماندهی و ارتقاء فعالیت های علمی، پژوهشی و فناوری دانشجویان و سرعت بخشیدن به فعالیت های پژوهشی، تحقق جهاد علمی و نهضت نرم افزاری در کشور تاسیس شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها