پس از تحمل مدتی رنج بیماری؛

پدر دو شهید والامقام یزد دار فانی را وداع گفت

حسین ابراهیمی مقدم بسابی، پدر دو شهید والامقام استان یزد در سال‌های ۶۰ و ۶۴، پس از تحمل یک دوره رنج بیماری، امروز دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۸۶۲۴۹۶۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مرحوم حسین ابراهیمی مقدم، پدر شهیدان حمید و علی اکبر ابراهیمی مقدم، امروز در سن ۸۶ سالگی به علت سکته قلبی در یزد درگذشت.

وی از مردان بزرگ استان یزد بود و خدمات قابل توجهی به مردم به ویژه مردم مناطق روستایی سبزدشت بافق ارائه داده بود. مقام معظم رهبری در سفر سال ۸۶ خود به استان یزد به منزل وی رفتند و با خانواده شهیدان ابراهیمی مقدم دیدار و گفتگو کردند.

شهید حمید ابراهیمی مقدم بسابی در اسفندماه سال ۶۰ در عملیات بستان و شهید علی اکبر ابراهیمی مقدم بسابی در سال ۶۴ در جزیره مجنون به شهادت رسیدند.

مهر نوشت: مرحوم ابراهیمی مقدم عمر خود را وقف عمران و آبادانی منطقه سبزدشت کرد و برای تقسیمات کشوری و انتزاع بیش از ۱۵۰ روستای کوهبنان و الحاق آنها به شهرستان بافق پنج سال وقت صرف کرد که در نهایت نیز در سال ۶۹ این الحاق صورت گرفت.

پیکر پدر دو شهید والامقام استان یزد، فردا در منطقه سبزدشت باق تشییع و سپس به یزد منتقل می شود و روز یکشنبه نیز در یزد تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار