خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه غدیر تبریز در جمع بسیجیان و اعضای شورای حوزه امام جواد(ع) با اشاره به نقش سازنده ولایت فقیه در جامعه، گفت: باید پشتیبان ولایت بود و راه ولایت کاملا مشخص است و امروز همه باید زیر پرچم ولایت گردهم آئیم.
کد خبر: ۸۶۲۵۸۶۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، داود عباسی با بررسی حوادث جاری و ساری در جهان و به خصوص منطقه خاورمیانه افزود: امروز جبهه حق و باطل به معنای واقعی کلمه رودرروی هم قرار گرفته و هرکدام از آن ها غفلت کند و مدیریت و مهندسی لازم را نداشته باشد به سقوط خواهد کرد به همین خاطر جبهه استکبار و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکا همه قوا و حزب خود را جمع کرده است.

وی با اشاره به توافق هسته ای خاطرنشان کرد: دشمن از ایستادگی ملت ما ترسیده است، همانطوری که رهبر فرزانه انقلاب در نامه اخیر خود بدان اشاره و از این مقاومت ملت ابراز خرسندی کردند.

عباسی ادامه داد: عده ای فکر می کنند پس از برجام همه چیز حل شده و پایان یافته است ولی واقعیت این نیست و مسئولان باید به فکر معیشت مردم باشند چراکه واقعیت این است که مقاومت مردم جرأت را از دشمنان انقلاب گرفته است.

فرمانده سپاه غدیر تبریز تاکید کرد: باید به این نکته توجه داشت که دشمن ناامید نشده و درصدد نفوذ بوده و چشم طمع به انتخابات پیش رو دارد تا انتخابات را مهندسی کند به همین خاطر باید در این انتخابات یا به تعبیر درست در این امتحانات پیروز شویم و مجلسی در طراز انقلاب داشته باشیم که ولایت را ملاک قرار دهند.

ارسال نظرات