دبیر اجرایی دوره طب کار بیمارستان شهید محلاتی:
خبرگزاری بسیج: مسئول بهداشت حرفه ای و دبیر اجرایی دوره طب کار بیمارستان شهید محلاتی با اشاره به برگزاری دوره طب کار در این بیمارستان، برگزاری این دوره ها را برای پزشکان ضروری دانست.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۹۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶

حمیده هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی افزود: این دوره ها برای بازآموزی پزشکانی که در کارخانجات و مراکز صنعتی، خدمات پزشکی برای کارکنان ارائه می کنند ضروری است تا با آشنایی کامل از محیط کار و آسیب های آن، پرونده سلامت افراد را پر کنند.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت پنج روز با حضور بیش از 150 نفر از پزشکان عمومی ثبت نام کننده در سایت دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود، از حضور پزشکانی غیر از آذربایجان شرقی در این دوره ها خبر داد و گفت: علاوه بر پزشکان استان، از استان های آذربایجان غربی، یزد و شهر کرد نیز در این دوره شرکت کننده داریم.

هاشمی با اعلام اینکه تنها دو متخصص طب کار در استان داریم، از شرکت کنندگان این دوره که موفق به اخذ مجوز خواهند شد به عنوان نایب الرئیس متخصصان طب کار در مراکز صنعتی و مشاغل مختلف یاد کرد.

وی مباحث مطرح شده در این دوره ها را که هر دو سال یک بار برگزار می شود، مبانی طب کار، مسمومیت شغلی، بیماری های بیولوژیکی، بیماری های پوست، آسیب های ناشی از کار، بینائی سنجی و ... نام برد.


مسئول بهداشت حرفه ای و دبیر اجرایی دوره طب کار بیمارستان شهید محلاتی همچنین با توجه به استقبال پزشکان، از برگزاری دوره دیگری در آینده نزدیک برای پزشکانی که نتوانستند در این دوره ها حضور داشته باشند خبر داد.

ارسال نظرات