در آستانه دهه فجر؛

جشن جوانه در تالار شهید بهشتی مراغه برگزار شد

خبرگزاری بسیج: جشن جوانه با حضور یک هزار دانش آموز دختر در تالار شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۷۵۲۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مدیر آموزش و پرورش مراغه در این آیین با اشاره به این که انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی است، افزود: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش ها، سعادت، کمال و موفقیت انسان است.
جلیل اسلامی با اشاره به اینکه با خودباوری مردم و عمل به رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هر روز شاهد شکوفایی انقلاب اسلامی هستیم٬ اظهار کرد: مردم ایران با خودباوری و عمل به رهنمودهای رهبر، توانسته در برابر دشمنان ایستادگی کند.
مدیر آموزش و پرورش مراغه با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های گرامیداشت دهه فجر در مدارس٬ یادآور شد: برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه های دهه مبارک فجر در همه مدارس شهری و روستایی در اولویت برنامه های آموزش و پرورش مراغه قرار گرفته است.
اسلامی، ادامه داد: بازگویی خاطرات چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی در بین جوانان و دانش آموزان نسل جدید از سوی افرادی که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی نقش ایفا کرده اند، ضروری است.
وی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده توسط معاونت پرورشی آموزش و پرورش این شهرستان برنامه های مختلفی مانند جنگ شادی٬ اجرای سرودهای انقلابی و مقاله نویسی همزمان با دهه مبارک فجر در مدارس شهری و روستایی برگزار خواهد شد.
اسلامی، اظهار داشت: تمامی هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال با همکاری آموزش و پرورش و حوزه شهید مطهری بسج دانش آموزی مراغه انجام شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار