خبرگزاری بسیج: مسئول سیاسی سپاه عاشورا در جمع مردم کلیبر، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی دینی، اسلامی و فرهنگی توصیف کرد و گفت: بقای این انقلاب مردمی به این اصول بر می گردد.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۸۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور با بازخوانی حوادث دوران ظهور اسلام و پیش از انقلاب افزود: مشکلات حکومتی اسلام زمانی قوت گرفت و موجب دو قطبی شدن جامعه بزرگ اسلامی شد که پس از پیامبر حکومت ولایی و الهی به حکومت خلافتی تغییر یافت و منجر به انحراف افتادن امت اسلام شد.

وی ضرباتی را که اسلام تاکنون خورده را به کسانی نسبت داد که بنده زور و زر و قدرت و شکم پرست و دنیا طلب بوده اند.

هاشم پور ادامه داد: افراد کم بصیرت و بی بصیرت در طول اسلام و حتی در طول انقلاب اسلامی عامل اصلی چوب خوردن اسلام و امت اسلامی شده است.

وی بیان کرد: مشکل اصلی ما کسانی است که با پیروزی انقلاب اسلامی بار خود را بسته اند و به نان و نوایی رسیده اند و غرب را قبله گاه خود می پندارند و دلشان برای ارتباط هرچند سخیف و زشت تن می دهند نه آن هایی که از رو شمشیر بسته اند دشمن اسلام و انقلاب خود را قلمداد می کنند.

هاشم پور با اشاره به دستاوردهای مهم و اساسی انقلاب اسلامی در جمع مردم کلیبر گفت: هرجا مدیریت بخشی از امورات جامعه بسیجی وار و جهادگونه هست مشکلی احساس نمی کنیم و به خود می بالیم و هرجا که مدیران و مسئولان به منافع شخصی، گروهی و حزبی می اندیشند مشکلات و معضلات هنوز هم پس از گذشت از 37 سال از انقلاب اسلامی وجود دارد و به جایی نرسیده ایم اگر مسئولیت ها و مدیریت ها رنگ و بوی الهی به خود بگیرد خیلی زود و بهتر به نتیجه می رسیم.

وی در ادامه سخنان خود به ارکان نظام دینی پرداخت و اظهار داشت: ولایت و رهبری و امت اسلام دو رکن رکین یک نظام دینی است ولایت و رهبر بدون مردم و امت قدرت ندارد و امت بدون ولایت به بیراهه می رود در صورتی یک جامعه اسلامی قادر و توانا خواهد بود که هر دو رکن کنار هم باشد و این در جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی وجود دارد.

معاون سیاسی سپاه عاشورا در ادامه تصریح کرد: بنا به فرمایش رهبر انقلاب عمل به وظیفه دو خصوصیت دارد و اگر به وظیفه عمل کنیم انقلاب اسلامی می ماند و به آرامش و امنیت می رسیم و این را بدانیم که رای ما در سرنوشت ما تاثیر مستقیم دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید به این باور و یقین برسند که هنگام حضور در پای صندوق های رای برای موقعیت، منافع شخصی و گروهی رای ندهند و به دنبال قدرت نباشند بلکه برای رضای الهی و اعتلای نظام اسلامی رای دهند و اگر مردم می خواهند به آرامش برسند در پای صندوق های رای حاضر باشند و افراد اصلح را انتخاب کنند.

ارسال نظرات