خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند از پرداخت 8 میلیارد و 600 میلیون ریال بابت حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۲۵۱۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
علی کاویانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به اینکه بیمه تامین اجتماعی مشمول زنان سرپرست خانوار واجد شرایط و مجریان طرح‌های اشتغال است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 8 میلیارد و 600 میلیون ریال براییک هزار و 20 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد برای حمایت بهتر از مددجویان و تامین رفاه نسبی آنها خدمات بیمه‌ای را ارائه می‌دهد، تصریح کرد: یکی از کارهای کمیته امداد بیمه کردن مددجویان تحت حمایت برای برخورداری از مستمری بازنشستگی تامین اجتماعی و خارج شدن از تحت حمایت بودن است.

مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در سال جاری بابت بن سوء تغذیه 190 نفر از کودکان زیر 6 سال بیش از یک میلیارد اعتبار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد در بحث تغذیه برای افزایش بنیه جسمی این کودکان یک سبد غذایی تعریف کرده تا آنها بتوانند با تغذیه مناسبی که بر اساس نظرات متخصصان تغذیه، برنامه‌ریزی شده بر بیماری غالب شوند.

کاویانی در مورد برگزاری کلاس‌های آموزشی بهداشت برای مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: موضوعات مرتبط با طیف‌های مختلف مددجویان از جمله زنان سرپرست خانوار، دانش‌آموزان و سالمندان در این کلاس‌ها آموزش داده می‌شود و در پایان دوره نیز بسته‌های بهداشتی شامل ملزومات بهداشت فردی به آنان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات