با حضور پیشکسوتان دفاع و حماسه؛

محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه دامغان برگزار شد

محفل انس و مودت ویژه بازنشستگان سپاه ناحیه دامغان، پیشکسوتان عرصه دفاع و حماسه با حضور بیش از 300 نفر از بازنشستگان سپاه ناحیه دامغان و خانواده آنان در حسینیه اعظم معصوم زاده(ع) دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۹۲۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام عباسعلی نصیری فرد، معاون امور بین الملل اتحادیه جهانی اساتید مسلمان در این همایش که باحضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دامغان برگزار شد، اظهار داشت: امروز بیش از گذشته باید هوشیار باشیم و با توطئه‌های دشمنان که علیه کشور و ملت رشید ایران طراحی می شود مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد به خط مقدم جبهه مقاومت ضربه وارد کند، گفت: باید در مقابل دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کرد، امروز محور مقاومت، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و این نشان از هوشیاری و بیداری نیروهای مقاومت دارد که لحظه ای از ترفندهای دشمنان غفلت نمی‌کنند.

حجت الاسلام نصیری‌فرد به نقش اثر گذار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تحولات منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از راه‌های اثر گذاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرکت در مسیر جبهه مقاومت است که باید مراقب باشیم از این خط عدول نکنیم.

معاون بین الملل اتحادیه جهانی اساتید مسلمان تصریح کرد: امروز بصیرت و بیداری اسلامی در سایه ولایت فقیه و آرامش کشور ایجاد شده و باید در راستای تقویت این مسیر حرکت کنیم.

وی با اشاره به در پیش رو بودن دو آزمون مهم و حساس در هفتم اسفندماه و تأکید بر اینکه همه ما باید نکات ارزشمند و مهم رهبری را در بحث انتخابات جدی بگیریم و آن را سرلوحه کارمان قرار دهیم، اضافه کرد: نفوذ دشمن یکی از نکات و تاکیدات رهبر انقلاب است که باید جدی گرفته شود، همانا در انتخاب کاندیدای مورد نظر خود نیز باید دقت کافی را داشته باشیم و بدانیم به چه کسی رأی می‌دهیم.

حجت الاسلام نصیری فرد خاطر‌نشان کرد: یکی از برنامه‌های دشمن در بحث نفوذ موضوع انتخابات خبرگان رهبری است که از این راه می خواهد به اهداف خود دست پیدا کند از این رو باید با حفظ وحدت و همدلی در جامعه و بصیرت افزایی هوشیاری خود را در برابر دسیسه های دشمن افزایش دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار