خبرهای داغ:
رئيس شوراي قشر بسيج جامعه زنان استان سمنان:
رئيس شوراي قشر بسيج جامعه زنان استان سمنان گفت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر دین اسلام و مردم‌سالاری دینی شکل گرفت و به پیروزی رسید و امروز صدها میلیون نفر در اقصی نقاط جهان با تأسی از انقلاب ما بیدار شده‌اند.
کد خبر: ۸۶۳۴۰۰۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، مهين نوروزي فر در مجمع استاني بسيج جامعه زنان كه با حضور بانوان نخبه و مؤثر در سالن جلسات سپاه استان سمنان برگزار شد، با گراميداشت ايام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر را جشن مي گيريم چون مصداق قرآني داريم كه يكي از آنها هجرت پيامبر(ص) از مكه به مدينه است كه اين هجرت با استقبال مردم مواجه و منجر به ايجاد حكومت اسلامي در جامعه آن روز شد.

وي پيروزي انقلاب اسلامي ايران را به تأسي از حركت سيدالشهدا در كربلا و به شهادت رسيدن 72 تن از ياران با وفاي آن حضرت را يكي از مهمترين عوامل برشمرد و گفت: ‌بعد از گذشت 1400 سال از آن حادثه دردناك امام خميني(ره) در سال 42 به تأسي از حركت امام حسين(ع) انقلاب اسلامي كليد خورد و هزاران نفر از امام تبعيت كردند و اين تبعيت تا بهمن 57 ادامه يافت و تعداد ياران امام راحل به ميليونها نفر رسيد.

رئيس شوراي قشر بسيج جامعه زنان استان سمنان بيان داشت:‌انقلاب اسلامي ايران مبتني بر دين اسلام و مردم سالاري ديني شكل گرفت و به پيروزي رسيد و امروز صدها ميليون نفر در اقصي نقاط جهان با تأسي از انقلاب ما بيدار شده اند.

نوروزي فر با بيان اينكه حركت انقلابي امام خميني(ره) الهي بود، تصريح كرد: در طول 37 سال از پيروزي انقلاب پيشرفت هاي بسياري را كسب كرده ايم و با قدرت دانش هسته اي جزء قدرت هاي نخست دنيا محسوب مي شويم و از آنجا كه اين قدرت را با اراده و قدرت الهي كسب كرده ايم و هيچ قدرتي را ياراي تقابل با آن را ندارد.

وي افزود: با نگاه قرآني «لاتكون فتنه» تا زمان برچيده شدن فتنه بايد مبارزه ادامه داشته باشد و نبايد از اخم،‌زندان،‌فحش شنيدنها،‌تحريم و رفتارهاي ناجور دشمنان و بدخواهان هراسي به دل راه داد؛‌چرا كه شهدا به ما آموخته اند كه چگونه از اسلام دفاع كنيم.

رئيس شوراي قشر بسيج جامعه زنان استان سمنان با اشاره به دو انتخابات مهم پيش رو و تأكيد رهبري مبني بر اينكه رأي مردم حق الناس است، اظهار داشت: اصل انتخابات مهم و حضور حداكثري ضروري است چرا كه امروز دشمنان به دنبال انفعال فكري و عملي در بين مردم و مسئولان هستند؛ بنابراين ما بايد براي خودمان برنامه داشته باشيم.

نوروزي فر تأكيد كرد: از اهميت مجلس خبرگان نبايد غافل شويم و بدانيم كه دشمنان به دنبال نفوذ و اجراي اين پروژه هستند.

وي تصريح كرد:‌اگر مجلسي قوي تر از مجلس گذشته داشته باشيم مي توانيم در شكم آمريكاييها برويم و نتايجي بسيار بهتر از برجام را كسب كنيم ؛ اما اگر مجلس آينده تمايل به غرب داشته باشد حتي از حق جزئي مردم و انقلاب هم نمي تواند دفاع كند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها