خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در این یادواره گفت: دهه فجر، نوری از انوار تابناک غدیر برای امت اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۴۱۳۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سیدکاظم فاطمی افزود: دهه فجر به عنوان مطلع و سرآغاز اقتدار و شکوه نظام اسلامی بوده و آرمان های انقلاب اسلامی به واسطه ولایتمداری ملت ایران به سرتاسر دنیا صادر شد.
وی اظهار کرد: تبعیت از رهبری، وحدت آحاد ملت و استکبار ستیزی عوامل موثر و مهم در شکل گیری و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود که اکنون شاهد اقتدار روزافزون نظام اسلامی برپایه ارزش های اسلامی و انقلابی هستیم.
این پیشکسوت جهاد و شهادت گفت: اکنون نیز ملت بصیر و ولایتمدار باید در صحنه خطیری چون انتخابات همانند گذشته با تکیه بر استکبار ستیزی و بصیرت ولایی و با انتخاب هایی آگاهانه در مسیر اعتلا و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی تلاش کنند.
فاطمی اضافه کرد: بر این اساس، نامزدهای شرکت کننده در این انتخابات نیز باید با تکیه بر ولایتمداری از آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب صیانت کرده و هرگز از مسیر استکبارستیزی گامی بیرون نگذارند.
وی خاطرنشان کرد: احترام به نهادهای قانونی از جمله شورای نگهبان در حقیقت احترام به قانون اسلام و انقلاب و خون پاک شهیدان این مرز و بوم است.
فاطمی تاکید کرد: مردم آگاه نیز باید بر اساس رسالت خود، با آگاهی و بصیرت ادامه دهنده خون شهدا بوده و پیام شهدا را که همان ولایتمداری و سلطه ناپذیری است، به یاد داشته باشند.

ارسال نظرات