خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در آئین سالروز عملیات والفجر 8 سپاه مراغه گفت: غفلت و عدم هوشیاری در برابر جریان نفوذ، موجب رخنه دشمن خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۴۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، کریم افخمی افزود: آگاهی و بصیرت و ولایتمداری بهترین راهبرد برای مقابله با جریان نفوذ به خصوص در انتخابات پیش رو است.
وی اظهار کرد: در انتخابات پیش رو به علت جایگاه مهم و تاثیرگذار مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، با هوشیاری لازمنباید بستر برای رخنه دشمن در داخل فراهم شود.
افخمی خاطرنشان کرد: رازداری در کنار بصیرت و آگاهی در کنار تبعیت از ولایت، رمز پیروزی های بسیاری از زمان پیروزی انقلاب اسلامی بوده که نمونه بارز آن را در عملیات های غرورآفرین دوران دفاع مقدس می توان به عینه مشاهده کرد.
این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: دشمن در دوران دفاع مقدس علیرغم دارا بودن تجهیزات نظامی پیشرفته و حمایت های چندین کشور از آنها به علت ایمان، روحیه جهادی و ولایتمداری رزمندگان در برابر این ملت بزرگ شکست خورد.
وی ادامه داد: عملیات والفجر 8 نقطه اوج عملیات های غرورآفرین دوران دفاع مقدس بود که رزمندگان با روحیه شهادت طلبانه خود و با تکیه بر غافلگیری دشمن، در این عملیات پیروزی بزرگی کسب کردند.
افخمی تاکید کرد: صیانت از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی و ولایتمداری در حقیقت ادامه راه شهدا در عصر حاضر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها