خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همه اقشار مختلف باید حضوری باشکوه داشته باشند تا بتوانیم مانند دیگر سال‌ها حضوری موثری داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۳۸۳۳۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیریت حوزه علمیه قزوین در دیدار با اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند جامعه مهندسین در کشور و در استان گفت: خوشبختانه جامعه مهندسین استان قزوین منشا اثر و تاثیر گزاری در همه عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همه اقشار مختلف باید حضوری باشکوه  داشته باشند تا بتوانیم مانند دیگر سال‌ها حضوری موثری داشته باشیم.

عباسی با اشاره به عملکرد سازمان نظام مهندسی در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: در این سال‌های اخیر جامعه مهندسین ما خیلی موثر ظهور نموده که این خود دلیل بر زنده بودن بوده و جای بسی خرسندی است.

وی خواستار تعامل مستمر و تاثیر گذار حوزه علمیه با سازمان نظام مهندسی شد و اذعان کرد: تعامل بیشتر این دو نهاد می تواند به ارتقا و توسعه بیشتر مدارس علمیه  تاثیر گزار باشد.

مدیریت حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: سازمان نظام مهندسی برخی از پروژه هایی که در اختیار دارد می تواند بخشی از این پروژه ها را از طریق خیرین به مدارس حوزه علمیه  تحویل دهند.

عباسی در خاتمه بیان کرد: اداره کل اوقاف وامور خیریه استان نیز در زمینه احیای موقوفات تلاش داشته که باید این مسیر با جدیت تداوم داشته باشد.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها