مسئول نمايندگي ولي فقيه در لشكر عملياتي سپاه عاشورا:

حضور حداکثری و انتخاب اصلح تاکید رهبری است

مسئول نمايندگي ولي فقيه در لشكر عملياتي سپاه عاشورا در نشست بصیرتی سپاه مرند با اشاره به فرمايش هاي رهبري در بحث انتخابات، حضور حداكثري و انتخاب فرد اصلح را مورد تاكيد قرار داد.
کد خبر: ۸۶۳۹۵۸۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام حسین علی نخستين مرحله در شناخت افراد صالح را تشخیص شورای نگهبان عنوان و بيان كرد: بهترین افراد کسانی هستند که به کانون قدرت و ثروت وصل نبوده و ساده زیست و مردم دار واقعی باشند نه اینکه تنها در آستانه انتخابات، به فکر مردم باشند.

وي تصریح کرد: اگر نماینده مجلس وابسته به کانون قدرت و ثروت باشد در طول خدمت، مجبور خواهد بود به دنبال کارهایی که از آنها خواسته می شود، برود و در جهت خدمت به مردم و محرومین حرکت نكرده و تنها منافع عده ای خاص برای آن ها ملاک می شود.

حجت الاسلام علی با اشاره به مفهوم و نقش بصیرت در مراحل و موقعیت‌های مختلف زندگی، خاطرنشان كرد: نخبگان و افراد موثر در جامعه با توجه به شرایط حساس و مهم پیش رو، باید بیش از پیش به مسئله بصیرت اهمیت داده و در انتخاب فرد اصلح، بصیرت افزایی كنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بیان اینکه هر چه در طول تاریخ انقلاب رو به جلو می رویم فتنه ها و ابزار فتنه پیچیده تر می شود، اظهار داشت: اینترنت و شبکه های اجتماعی به دنبال این هستند که جای حق و باطل را عوض کنند و در نتیجه افراد جامعه را با شبهه افکنی، دچار ابهام كنند.

همزمان با سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز، نشست آگاه سازی و بصیرت کارکنان و خانواده های آن ها، در سالن همایش شهید اوهانی سپاه مرند برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار