خبرهای داغ:
رییس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان:
رییس دانشگاه آزاد تاکستان با اشاره به اینکه انرژی مهمترین نهاده ی توسعه و قدرت می باشدبه محوریت انرژی در اغلب منازعات بین المللی اشاره کرد و گفت: مفهوم قدرت در آینده سایبرنتیک خواهد بود که متشکل از دو رکن اطلاعات و انرژی است.
کد خبر: ۸۶۳۹۹۸۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رئیس دانشگاه آزاد تاکستان در دومین همایش ملی انرژی با بیان اینکه مفهوم قدرت در آینده سایبرنتیک خواهد بود که متشکل از دو رکن اطلاعات و انرژی است تصریح کرد: ضرورت دارد حاکمان و کارگزاران کشورها دست کم نصف سیاست‌های اتخاذی خود را حول محور مستقیم انرژی بالاخص تولید و بهینه سازی مصرف انرژی قرار دهند.

رییس دانشگاه آزاد تاکستان عنوان کرد: کشورهای دارای ظرفیت در این زمینه با گره زدن منافع ملی و امنیتی خودشان با منافع امنیت مراکز مصرف انرژی می توانند امنیت کشور را در این حوزه تامین کنند.

جهانبخشی گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان با 30 سال سابقه حضور توانمند در مجموعه آموزش عالی کشور به عنوان نهادی توانمند در عرصه های آموزشی و پژوهشی شناخته شده است و با 6 دانشکده مصوب به عنوان یکی از قطبهای آموزشی نهادی تاثیر گذار در استان می باشد.

وی در پایان با توجه به سیاستهای کشور در حوزه آموزش عالی و حرکت ماموریت محور دانشگاه ها گفت: تاسیس شهرک‌های فن آور آزاد ، احداث نیروگاه تولید هم زمان برق و حرارت که در آخرین مرحله از دریافت مجوز بوده و با تلاشها و حمایتهای مدیران عالی دانشگاه در مرحله افتتاح است نقطه عطفی در اتصال مجموعه پژوهشی با صنعت می باشد .

7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها