خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: پیش کنگره شهدای دانش آموز با محوریت مدارسی که بیشترین شهید دانش آموز را دارند در استان برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۶۴۰۳۹۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به شهدای دانش آموز استان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ارزش های والای این جامعه است و رسالت اصلی نظام تعلیم و تربیت در کشور عزیزمان ایران، انتقال و گسترش این فرهنگ در بین جامعه به خصوص قشر نوجوان، جوان و دانش آموز است.

وی افزود: پیش کنگره شهدای دانش آموز با محوریت مدارسی که بیشترین شهید دانش آموز را دارند با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بسیج دانش آموزی در استان برگزار می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: دبیرخانه این کنگره در اداره کل آموزش و پرورش استان مستقر خواهد بود و کمیته مرکزی آن با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه تشکیل خواهد شد.

سالار قاسمی تصریح کرد: پیش کنگره شهدای دانش آموز در روز 18 اسفند ماه رأس ساعت 10 صبح همزمان با سراسر کشور در استان قزوین نیز برگزار می گردد.

ایشان اضافه کرد: هدف از برگزاری این کنگره نهادینه نموده فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال فرهنگ والا و ارزشمند عاشورایی ایثار و شهادت، الگو سازی شهدا برای نسل جوان و ارج نهادن به ایثارگران و خانواده شهدا و تجلیل و تکریم از آنان می باشد.

قاسمی در ادامه بیان کرد: پیش کنگره شهدای دانش آموز در 18 اسفند ماه در دبیرستان پاسداران که بیشرین شهید را دارند، برگزار می گردد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها