خبرهای داغ:
نهضت روشنگری با محوریت انتخابات از منظر ولایت با حضور بسیجیان و اهالی روستای اینچه علیا برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۱۰۶۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد بیدکی فرمانده ناحیه سپاه مانه و سملقان که به عنوان سخنران این برنامه بودند در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای انقلاب اسلامی بالأخص شهدای مدافع حرم استان و از حضور پرشور مردم ولایت مدار در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن قدردانی نمودند.

سرگرد بیدکی در ادامه افزود: با توجه به پیش رو داشتن 2 انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، این ایام از حساسیت و وضعیت بسیار بالایی برخوردار است و نیاز است با بصیرت ویژه ای در عرصه ی انتخابات قدم برداشته شود.

وی در ادامه ضمن سرلوله قرار دادن بیانات رهبرمعظم انقلاب در همه ی زمان وعرصه ها و ویژگی کسی که در انتخابات شرکت کند را در دو محور بیان داشت: 1- باعث ماندگاری انقلاب می شود. یعنی اگر بهترین و قوی ترین ارتش و سپاه دنیا را هم داشته باشیم ولی مردم در عرصه های سیاسی مثل راهپیمایی 22 بهمن شرکت نکنند فایده ای ندارد. با حضور مردم در صحنه است که نیروهای نظامی هم قدرتمندتر می شوند. حضور و معنویت مردم در صحنه های انقلاب است که انقلاب را بیمه می کند.

2- وقتی با انقلاب بیعت می کنید یعنی با پیغمبر(ص) بیعت کرده اید، کسی که با امام بیعت کند با پیغمبر(ص)بیعت کرده است.

فرمانده سپاه مانه و سملقان در پایان، اینکه چطور با انقلاب بیعت کنیم و فرد انقلابی را چطور تشخیص دهیم را اینطور بیان داشت: درست انتخاب کنیم و کسی را انتخاب کنیم که متدیّن، مؤمن و انقلابی باشد چرا که به ازای هر یک رأی که در صندوقها انداخته شود سرنوشت کشور و سرنوشت مسلمانان تعیین می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها