خبرهای داغ:
امام‌جمعه قزوین گفت: این‌که عده‌ای بخشی از حرف‌های ما را در خطبه‌های نماز جمعه حذف و به گونه‌ای رسانه‌ای می‌کنند که انگار به برجام حمله کرده‌ایم، خلاف امانتداری است.
کد خبر: ۸۶۴۱۱۴۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی شب گذشته در جلسه تفسیر قرآن کریم که در حسینیه امامزاده اسماعیل (ع) برگزار شد، اظهار کرد: لازم می‌دانم نکته‌ای را متذکر شوم و آن این است که بنده در خطبه‌های نماز جمعه گفتم آن‌هایی که آمدند بین جنگ تحمیلی و برجام مقایسه کردند و به دلایل بسیار زیاد که همه‌ی آن‌ها در خطبه‌ها بیان شد، گفتم که این مقایسه بسیار اشتباه است و اصلاً این دو قابل مقایسه نیستند.

 وی بیان کرد: از نظر اقتصادی اگر به برجام نگاه کنیم، گویا مشتی سکه تقلبی گیر ما آمده و از نظر فرهنگی اگر به برجام نگاه کنیم، مثل این است که شکلات آلوده به مواد مخدر روان‌گردان نصیب ما شده و برخی از حرف‌ها به خاطر مبتلا شدن به فضای روان‌گردانی مطرح می‌شود.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: همه سربلندی و عزت را از جنگ تحمیلی داریم و دفاع مقدس یادگار همه شهیدان ما بوده و تا قیامت افتخاری ماندگار برای ملت بزرگ ایران اسلامی و مایه خیرات و برکات برای کشورهایی چون یمن، سوریه، لبنان و فلسطین شده است.

 وی بیان کرد: من مقایسه جنگ تحمیلی با برجام را مورد حمله قرار دادم اما قسمتی که در خصوص جنگ تحمیلی بوده را کنار گذاشته و فقط حمله من را به برجام رسانه‌ای و برجسته کرده‌اند. شاید هم حرف ما را در همان فضای خماری و مخدری متوجه نشده‌اند، و یا فهمیده‌اند و بر روی غرض این کار را کرده‌اند و این خلاف امانتداری است.

 گفتنی است یکی از سایت‌ها در روز جمعه با تحریف خبر و حذف مقایسه برجام و جنگ تحمیلی که موضوع اصلی خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین، به امامت آیت‌الله عابدینی بود، تنها به بخشی از اظهارات وی در خصوص برجام اشاره کرده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها