خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جلفا در جمع پایوران این ناحیه، گفت: هر گروهی که در مقابل ولایت فقیه قرار گرفته به خواری و ذلت دچار شده و مطرود ملت مسلمان ایران بوده است.
کد خبر: ۸۶۴۱۱۸۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه با اشاره به اینکه مسئله امامت و رهبری مهمترین دغدغه حضرت زهرا (س) بود افزود: دیدگاه آن حضرت حمایت از امامت و همراهی ایشان از حضرت علی(ع) نشان دهنده اهمیت مسئله امامت و رهبری امت اسلام در جهان بود و شهادت ایشان در جوانی، برهانی آشکار بر این موضوع می باشد.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در دوران زندگی خود در همه حال در مقام دفاع از ولایت و امامت بودند بیان کرد: در طول تاریخ کسی به اندازه آن حضرت نتوانست برای تبیین جایگاه امام به جامعه و الگوگیری از امام قدم بردارد.

این مقام مسئول با اشاره به شان و جایگاه ولایت فقیه از دیدگاه آیات قرآن، خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین(ع) برای ما شاخص هستند، البته امروز و در دوران غیبت آن بزرگواران، ولایت فقیه شاخص است و باید تابع محض امر ولی فقیه زمان باشیم.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: افراد زیادی در اثر فاصله گرفتن از ولایت فقیه منحرف شدند، امروز نیز هر گروهی که در مقابل ولایت فقیه قرار گرفته به خواری و ذلت دچار شده و مطرود ملت مسلمان ایران بوده است و این به وضوح روشن بوده و تاریخ به آن گواهی می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در ادامه به اهمیت انتخابات اشاره و اظهار کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پیش روی ملت ایران، همانطور که حضور میلیونی ملت انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال بمنزله بمب اتمی بود که بر سر دشمنان این نظام فرود آمد، همین نقش را ایفا می کند.

وی در پایان گفت: ملت انقلابی ایران اسلامی نیز با بررسی پیشینه و وضعیت کنونی کاندیداها با در نظر گرفتن شاخص هایی چون انقلابی و متعهد به نظام و کشور و مطیع محض ولایت بودن و درد قشر محروم را دانستن و ساده زیستی آن ها، رای خود را به صندوق های رای بیاندازند و بازهم با حضور گسترده و انتخاب اصلح خودشان سیلی محکمی به همه بدخواهان این انقلاب بزنند.

ارسال نظرات