خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در مراسم یک شهید آبروی محله عنوان کرد: حضور پرشور قشرهای مختلف مردم به ویژه جامعه ایثارگران در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، ادامه دادن راه شهداست.
کد خبر: ۸۶۴۱۴۸۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم "یک شهید، آبروی محله"، در محله‌ی خانواده شهید حبیب‌اله چگینی، روستای کوشک با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور برگزار شد.

در این مراسم، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه افتخار، سرافرازی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است، گفت: آحاد جامعه بایستی قدردان رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان در 8 سال دفاع مقدس باشند.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در 7 اسفند ماه اشاره کرد و گفت: حضور پرشور قشرهای مختلف مردم به ویژه جامعه ایثارگران در این انتخابات موجب ارتقای اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خواهد شد.

حقایق‌پور با بیان اینکه دشمنان اسلام تلاش دارند تا حضور مردم را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کمرنگ جلوه بدهند، افزود: آحاد جامعه باید با هدف ادامه دادن راه شهدا در انتخابات پرشور شرکت کنند تا توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی با اشاره به اینکه خون شهیدان ضامن بقا و دوام انقلاب اسلامی شده است، گفت: مردم به ویژه جامعه ایثارگران به منظور تداوم این انقلاب در انتخابات شرکت خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از همه مردم و قشرهای مختلف مردم خواست تا آگاهانه و پرشور در انتخابات 7 اسفند شرکت کنند.

در این مراسم مسئولین حاضر از پدر شهید حبیب‌اله چگینی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل کردند.
گفتنی است: مراسم "یک شهید، آبروی محله" با مشارکت بنیاد و حوزه مقاومت 9 دی بخش کوهین برگزار شده است

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها