رئیس سازمان ورزش بسیج در اختتامیه دوره آموزشی مدیران و کارشناسان پایگاه های استعدادیابی گفت: در برنامه 5 ساله ششم توسعه ورزش بسیج به موضوع آموزش و تربیت نیروی انسانی جهت حضور در پایگاه های استعدادیابی توجه ویژه شده است.
کد خبر: ۸۶۴۴۲۳۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، دوره آموزشی مدیران و کارشناسان پایگاه های استعدادیابی ورزش بسیج به مدت 2 روز در محل مجموعه ورزشی 5 آذر تهران برگزار شد. در این دوره با بهره گیری از اساتید برجسته دانشگاهی، مباحث تخصصی روز استعدادیابی به شرکت کنندگان آموزش داده شد و با برگزاری کارگاه های هم اندیشی، موانع موجود بر سر پیشرفت استعدادیابی در بسیج مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه این دوره، سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج، با اشاره به اینکه توجه به مبحث آموزش یکی از برنامه های اصلی برنامه پنج ساله ششم توسعه است، گفت: در برنامه پنج ساله ششم به صورت ویژه به تربیت نیروی انسانی متخصص توجه شده است. در همین زمینه از مدیران و کارشناسان حاضر می خواهم که با همت هر چه بیشتر مانند گذشته به پیگیری اهداف مورد نظر سازمان در پایگاه های استعدادیابی بپردازند.

سردار یزدانی افزود: در آینده نزدیک با توجه به توسعه کمی پایگاه های استعدادیابی، در این پایگاه ها بسیجیانی که کارشناس تربیت بدنی هستند، حداقل به مدت 5 سال به کار گرفته خواهند شد و از توانایی هایشان استفاده خواهیم کرد.

همچنین داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران نیز در اختتامیه دوره آموزشی مدیران و کارشناسان پایگاه های استعدادیابی گفت: بسیج ورزشکاران به عنوان بازوی فرهنگی ورزش، آمادگی دارد تا نیازهای فرهنگی پایگاه های استعدادیابی ورزش بسیج را فراهم کند.
ارسال نظرات