رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام خبر بازگشایی محور کنارک به جاسک که روز گذشته بر اثر طغیان رودخانه مسدود شده بود، محدودیت‌ و ممنوعیت‌های پایان هفته در جاده‌های کشور را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۲۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی سراسر کشور اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور آرام و پایدار است و محور مواصلاتی کنارک به جاسک هم که روز گذشته به دلیل طغیان رودخانه مسدود شده بود، با تلاش عوامل راهداری باز گشایی شد و تردد در این محور در جریان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک در ادامه در خصوص ممنوعیت‌ها و محدودیت های ترافیکی پایان هفته نیز گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز گذشته تا ساعت 24 روز جمعه از محورهای فیروزکوه، چالوس, هراز و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور چالوس ممنوع است، افزود: همچنین مقرر شده است از ساعت 15 تا 24 روز جمعه تردد هرگونه وسیله نقلیه در محور چالوس از کرج به مرزن آباد ممنوع شده و از تردد در این محور به سمت شمال ممانعت به عمل آید.

رحمانی در تشریح زمان یکطرفه شدن تردد در جاده چالوس از سمت مرزن‌آباد به کرج نیز گفت: با اعلام مامورین پلیس راه، تردد وسایل نقلیه از ساعت 18:30 تا ساعت 24 روز جمعه از دزدبن به سمت کرج یکطرفه بوده و حرکت در خلاف این مسیر ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید بر ممنوعیت تردد تریلر در محور هراز نیز اضافه کرد: در برنامه‌ریزی اعلام شده برای تردد پایان هفته در محور هراز، تردد هرگونه کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز پنج شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

وی در پایان از ممنوعیت تردد تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه در محور فیروزکوه در هر دو مسیر رفت و برگشت خبر داد.

ارسال نظرات