شگرد جدید بارفروشان برای پنهان‌کردن میوه‌های قاچاق
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از کشف چندین تن تمبر هندی و انگور شیلیایی قاچاق از میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران خبر داد و گفت: میوه‌های قاچاق یادشده طی روزهای گذشته کشف و ضبط شدند.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۲۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد محمدی با بیان اینکه گشت‌های مشترک تعزیرات ویژه مبارزه با عرضه میوه‌های قاچاق همچنان ادامه دارد اظهار کرد: نکته‌ای که طی روزهای اخیر با آن مواجه شده‌ایم این است که میوه‌های قاچاق را داخل خودروهای سواری پنهان می‌کنند تا بازرسان حین بازرسی از داخل مغازه و حجره‌ها، نتوانند کشف کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران اضافه کرد: البته طی روزهای گذشته موفق به کشف دو مورد میوه قاچاق شدیم که شامل چند تن تمبر هندی بود.

محمدی از رصد سردخانه‌ها خبر داد و گفت: در بازرسی اخیری که به‌همراه نماینده جهاد کشاورزی، گمرک و پلیس آگاهی از یکی از سردخانه‌ها داشتیم، موفق به کشف یک تن انگور شیلیایی شدیم و صاحب بار نیز به قاچاق بودن میوه‌ها اقرار کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران یادآور شد: در بحث میوه‌های قاچاق حتماً نظر نماینده سازمان جهاد کشاورزی و گمرک اخذ می‌شود تا از قاچاق بودن محموله مطمئن شویم.

محمدی با تأکید بر لزوم دست‌یابی به سرنخ‌های قاچاق عمده میوه گفت: به‌طور قطع با پیگیری قاچاق میوه از سطح خرده‌فروشی‌ها می‌توان به واردکنندگان اصلی قاچاق دست یافت، البته مبارزه با واردکنندگان قاچاق میوه در اختیار تعزیرات نیست و ما مجبوریم با قاچاق میوه در سطح عمده‌فروشی و خرده‌فروشی‌ها برخورد کنیم.

ارسال نظرات