واکنش به حکم اعدام و افساد فی الارض؛ همکاری با وزارت نفت؛ تحریم زنجانی در خارج از کشور؛ اشک‌ها و لبخندهای دادگاه؛ امکان تبرئه؛ ثروت زنجانی و ارتباط آن با فروش نفت؛ دور زدن تحریم ایران؛ امکان بازگشت زنجانی به چرخه اقتصاد؛ دبه طرف خارجی در خرید نفت و حق الوکاله آقای وکیل بخشی از موضوعات مطرح در گفتگوی خبرگزاری بسیج با رسول کوهپایه زاده است. فیلم کامل این گفت وگو در هفته جاری منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۶۹۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۶:۰۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
بابک زنجاني به تعبير درست معاون دادستان، سلطان جعل و کلاهبرداري است و امپراطوري کاغذي اش صرفاً بر جعل استوار است. اين اقا فقط روي کاعذ ميلياردر است و بس. اين آقاي وکيل هم بيخودي اينقدر بالا و پائين نمي پره! از قديم گفته اند که گربه براي رضاي خدا موش نمي گيره.
بيچاره مردمي که سرمايه ملي شان را امثال زنجاني ها به بها و بهانه ي تحريم ها به غارت بردند. دفاع از امثال بابک زنجاني آن هم با اين غلظت و شدت، جاي شک و ترديد و البته شرمساري دارد.
تلاش در تبديل اتهام ايشان هم از کلاهبرداري به بدهکاري از طنزهاي تلخ روزگار ماست. با اندکي تامل و دقت در گفتار و رفتارهاي ايشان در قبل و بعد از دستگيري نشان از عدم صداقت ايشان داره.
ناشناس
۱۹:۵۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
در زمان تحریم امثال بابک زنجانی نذاشتن کشور زمین بخوره بخاطر عدم فروش نفت نمیگیم پاکه ولی اگه این باید اعدام شه امثال مهدی هاشمی چرا ده سال؟؟؟
فرزاد رحمانپور
۱۳:۵۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
باسلام و تشكر از خبرگزاري بسيج .اين هاردتاك اگه ادامه داشته باشه با مهموناي ديگه خيلي پرطرفدار ميشه اجراي مجريتونم ظاهرن خيلي خوبه.بي صبرانه منتظر كامل مصاحبه هستيم ولي نميدونم كي پخش ميشه.بنظر من وقتي خودمون مسئوليتي رو به كسي ميديم بايد همه جوانبشو درنظر بگيريم .ولي اينكه خودمون بهش راه نشون بديم ازش كمك بخوايم بعد بگيريم اعدامش كنيم كه نشد اينجوري از......بدتر ميشيم .آقاي زنجاني قبل نفت هم مولتي تيليادر بود از اموالش ميشه بدهيشو كامل برداشت و اگه واقعا مقصره يه جرم دولتيشو بكشه و خلاص . داخل دست و پا بسته .از بيرونم هروز واسش هزارجور تهمت جديد ميسازن ميارن .من يه سوال از مسئوليني دارم كه ميگن زنجاني مفسده .كشوره ما يعني انقد بي حسابه كه قبل از اينكه مهمترين منبع درآمد كشورو بدن دست يكي، درموردش تحقيق و بررسي نميشه ؟