خبرگزاری بسیج: خطیب جمعه موقت هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: ایشان هر سال با شعار اقتصاد مقاومتی می خواهند به همه علی الخصوص مسئولان بیان کنند که راه برون رفت از مشکلات و معضلات اقتصادی جامعه، رعایت و عمل کردن به اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۱۹
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام یعقوب اباذری افزود: مردم و مسئولان باید فرمایشات رهبری را جامه عمل بپوشانند تا کشور از رکود و مشکلات اقتصادی و وابستگی به دیگر کشورها خارج شود .

وی ادامه داد: تنها راه نجات کشور در حالی که باید با دنیا نیز در تعامل باشیم بصیرت افزایی و شناسایی کشورهای مخالف پیشرفت ایران اسلامی است.

خطیب جمعه موقت هشترود بیان داشت: کشوری همچون آمریکا برای ما قابل اعتماد نیست چراکه همیشه در این کشور بدخلقی و بدعهدی کرده و مسئولان نیز باید طبق فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری رابطه با این کشور را به صلاح مملکت ندانند.

وی در ادامه به سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اشاره و اظهار داشت: زنان جامعه اسلامی علی الخصوص زن ایرانی باید خود را با شخصیت آن حضرت وفق دهند و الگویی برای دیگر زنان دنیا باشند. وی گفت: دشمنان در حال سرمایه گذاری برای از بین بردن عفت و حجاب زن ایرانی هستند که مسئولان باید در این مورد برنامه ریزی دقیقی در این سال داشته باشند.

حجت الاسلام یعقوب اباذری در ادامه با گرامیداشت روز 12 فروردین گفت: در این روز نظامی به رهبری امام و حمایت مردم متولد شد که تمام نظریه های قرن 21 را باطل کرد و امروز این نظام عالمگیر شده و در حال صدور به دنیاست.
ارسال نظرات