خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه منطقه مهربان در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، گفت: وضعیت اقتصادی مردم با شعاردادن ها حل نمی شود.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۶۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مرسلی با بیان اینکه خیلی ها در سال گذشته شعار های توخالی دادند و هیچ عملی اساسی برای بهتر شدن وضعیت انجام نشد، افزود: بارها از مسئولان شنیده ایم که مشکلات و تورم را به کمترین درصد رساندیم ولی وضع بازار و زندگی مردم این را ثابت نمی کند.

وی با تاکید به اینکه همه مسئولان کشور باید به تولید داخلی توجه کنند، اظهار داشت: حل مشکلات اقتصادی کشور درگرو اقتصاد مقاومتی است و اگر بخواهیم مشکل رکود و مشکل تولید داخلی و مساله بیکاری وگرانی را حل کنیم علاج همه در مجموعه مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه مهربان با اشاره به فرمایش های رهبری در حرم رضوی در مورد عمل نکردن امریکائی ها به وعده های خود در توافق نامه هسته ای، بیان کرد: در سراسر کشورهای غربی و حامیان آن ها همچنان انجام معاملات بانکی و بازگرداندن پول های کشورمان دچار مشکل هستند.

وی با توجه به اقدام دیروز امریکائی ها در تحریم شش شرکت و دو نفر از فعالان جمهوری اسلامی دیگر، خاطرنشان کرد: امیدواریم ریس جمهور و وزاری خارجه، فرمایش های رهبری را نصب العین خود قرار دهند و تا برجام یک به نتیجه کامل نرسیده، برجام های دیگر را مطرح نکنند.


حجت الاسلام مرسلی در سخنان پایانی خود با اشاره به سیاست های دوگانه غربی ها به خصوص امریکا، انفجارهای بروکسل و گریه های خانم موگرینی برای کشته شدن این حوادث، مطرح کرد: کاش یکی از مسئولان به خانم موگرینی گوش زد می کرد که چرا هر روز در عراق، یمن، سوریه، فلسطین و غزه در اثر ظلم و خودخواهی غربی ها، صدها کودک قطعه قطعه می شود ولی یکبار هم گریه شان نگرفته است.

ارسال نظرات